betreft/ boekingsnummer Beste heer/mevrouw, Graag dien ik bij deze een officiële klacht in, naar aanleiding van onze boeking voor onze reis naar Egypte.+/- 4 weken geleden, op 27 augustus 2023, boekten wij een all-inclusive pakketreis naar Hurghada, Egypte, van 30/09/2023 t/m 07/10/2023 voor 2 personen.Deze week verblijven wij in het Bellagio Beach Resort.Voor deze reis hebben wij direct een betaling van €1652,- gedaan, een bedrag van €826,- per persoon.3 weken nadat wij deze boeking gemaakt hadden, bekeken wij nog eens jullie website en deden wij een nogal teleurstellende ontdekking.Exact dezelfde reis, voor 2 personen, kost namelijk momenteel €1098,-(pp €549).Dit betekend dat exact dezelfde reis binnen 3 weken bijna €600 goedkoper is geworden!!!Reisorganisaties hebben te maken met dagprijzen en dit zal beïnvloed worden door vraag en aanbod en wij hebben hier zeker begrip voor.Echter vinden we dit verschil werkelijk ongehoord en onmogelijk in deze mate.Direct hebben wij contact opgenomen met het ContactCenter van Corendon. Na een gesprek van 40 minuten zijn we hier geen stap verder mee gekomen. De eerste medewerker zegt dat er extra kamers ingekocht zullen zijn. Haar supervisor van dienst had hier dan echter geen verklaring voor en doelde enkel op hun “wisselende” dagprijzen.Kortom, men kon hier niks mee en we worden afgescheept met ‘ik weet het niet’ en ‘we kunnen hier niks aan doen’.We vinden dat hier onterecht gehandeld is en het werkelijk schandalig is dat hier niks mee gedaan wordt. Naast het volgen van standaard procedures, bestaat er ook nog zoiets als coulantie richting je klanten toe.We verwachten een passende oplossing voor deze situatie, bijvoorbeeld een restitutie, korting op een van jullie diensten (excursies) of een upgrade, daar dat onze reis zelfs nog moet beginnen en we enorm teleurgesteld zijn dat er zo omgegaan wordt met klanten.Alvast dank voor uw moeite, we vernemen graag spoedig van u.Met vriendelijke groet,