Terug

Klacht mbt UZ dienst Tandheelkunde

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: UZ Gent

09/10/2016

Geachte heer, mevrouw,ik verwijs naar mijn mails van 08/05/2015 & 20/03/2016 (met reactie Ombudsdienst daags nadien) waarin ik vroeg naar een actieve tussenkomt & reactie van de dienst restauratieve tandheelkunde in mijn dossier waarvan de behandeling nu toch heel lang aansleept (zie mail in bijlage voor alle details). Ik ben uitermate teleurgesteld - en na het lange wachten ook boos - vanwege het uitblijven van enige reactie van het verantwoordelijke departement met een concreet behandelingsvoorstel. Ik kan mij eveneens inbeelden dat dit ook niet strookt met het patiëntenbeleid van het UZ Gent.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform