Terug

Klacht m.b.t. niet-ontvangen welkomstgeschenk en onterechte wijziging van abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

I. D.

Naar: Testaankoop

06/06/2025

Beste Test-Aankoop, Ik heb het geschenk dat mij beloofd werd bij het aangaan van mijn abonnement niet ontvangen. Kunt u bevestigen dat het correct naar mij werd verzonden, en wanneer het verzonden werd? Wat moet ik doen om mijn geschenk alsnog te krijgen? Dank bij voorbaat voor de snelle behandeling, Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: I. D.

06/06/2025

Beste Abonnee, Wij hebben je verzoek intern doorgegeven, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden nagekeken. Met vriendelijke groet Het team Klachtenbeheer

Testaankoop

Naar: I. D.

10/06/2025

Beste mevrouw, We hebben het nodige laten doen zodat je ook een geschenk kan gaan kiezen op het platform van onze partner. Bij nazicht van uw abonnement, hebben we moeten vaststellen dat er hier iets fout mee liep. Binnenkort (binnen de 7 dagen) krijg je van onze partner Gift'in een bevestigingsmail met je persoonlijke login voor hun webpagina giftin.be. Eens je account aangemaakt is krijg je van onze partner opnieuw een mail waarin ze bevestigen dat je punten geactiveerd zijn. We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk. Twijfel niet om de klantendienst even te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 of stuur een mail naar het adres contact@giftin.be. Ze staan namelijk in voor het opvolgen van deverzending van het geschenk. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform