Terug

Klacht levering schoolboeken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: studieshop

26/08/2019

Beste,Op 15/7 deed ik een bestelling met ref. 3164612.Op uw site leest men dat er een zeer vlotte levertermijn gangbaar is en sowieso met een maximum van 5 werkdagen.Per mail krijg ik bevestiging dat voor mijn bestelling de verwachte bezorgdatum 31/7 zal zijn. Dat is dus al 12 werkdagen, maar geen probleem, het is vakantie voor iedereen.Ik heb er alle begrip voor.Op 24/7 krijg ik per mail melding van een wijziging.Op 26/7 krijg ik per mail melding van een wijziging. De verwachte bezorgdatum wordt 1 augustus.Op 12/08 consulteer ik de bestelling op de site en de bestelling staat volledig klaar om verzonden te worden (statuut klaar voor verzending) ....op datum van 01/08.Omdat we dan weer al 12 dagen verder zijn, besluit ik telefonisch bevestiging te zoeken dat ik de gedetailleerde gegevens van de bestelling correct interpreteer.Ik neem dus die dag telefonisch contact met de klantendienst van Studieshop.De juffrouw aan de telefoon bevestigt dat er niets mis is met de bestelling, dat de betaling (gedaan op 15/7) effectief goed is ontvangen en dat de bestelling klaar staat voor verzending, maar dat ik daarvan nog eens per mail zal worden op de hoogte gebracht maar dat dat zeker ten laatste op het einde van de week zal gebeuren en in het allerslechtste geval begin van de daaropvolgende week want met de hoogdag (15/8) was dat misschien toch wel een klein maar begrijpelijk risicootje..Vandaag zijn we 26/8, heb ik nog steeds geen email gekregen, geen bestelling ontvangen en bij consultatie van de stand van zaken ziet de bestelling er plots niet meer zo compleet in orde uit.(2 nieuwe statuten: in verwerking en open.) En opnieuw hetzelfde scenario als op 12/8, een verwachte bezorgdatum in het verleden (24/8). Mijn vragen zijn heel simpel : (1) Ik wil graag binnen de 24u te weten komen wat de stand van zaken nu werkelijk is.(2) en vooral wil ik dat mijn kind zijn boeken tijdig in zijn bezit zal krijgen.En tijdig, voor alle duidelijkheid, is 31/08/2019. Dat is dan, snel uitgerekend, al 25 werkdagen meer dan de beloofde 5.Mijn kind wenst in orde te zijn voor zijn eerste schooldag en jullie bijdrage daartoe is cruciaal. Gelieve verantwoord te reageren op deze klacht.

Berichten (1)

studieshop

Naar: K. D.

27/08/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform