Beste,
Wanneer gaan u nu eens eindelijk alles JUIST uitrekenen?
U blijft maar het maandelijks voorschot hoog houden en doet geen moeite om de afrekening 2024 correct en juist uit te rekenen en daardoor het maandelijks voorschot te hoog blijft.
Maar goed, ik zal dit bericht ook aan Test Aankoop bezorgen en de ombudsdienst.
Gr
Eric Buedts
Van: eric.buedts@telenet.be 8edb4f206fa72883fd534b6a42beb26d13f79865e3c6305271e361d0c9f4e0c1@shadow.outlook.com
Datum: maandag, 21 april 2025 om 13:46
Aan: Klachtendienst De Watergroep klachtendienst@dewatergroep.be
Onderwerp: Re: klacht KB/2025/0321/r
Beste,
Ik heb geen boodschap aan dat het krantenplatform u werkte of niet werken. De realiteit is dat ik niet op een juiste manier mijn gegevens heb kunnen doorgeven.
Dit is wat u moet uitrekenen voor de jaar afrekening voor 2024.
3045is wat er toen op de watermeter stond.
En dat u beweerd dat 2 x de watermeterstand is gevraagd, klopt niet. Ik heb die bij de eerste klacht het verbruik al doorgegeven. Stel voor mijn emails wel goed te lezen vanaf het begin van schrijven.
Ik ben zelfs zo eerlijk geweest om wel een deel van te betalen, zowel bij eindafrekening en maand voorschot.
Nu wil ik dat het gewoon opgelost wordt en afgesloten wordt. De juiste jaar afrekening voor 2024 en de juiste maandelijkse voorschot en de extra kosten die jullie mijn willen aanrekenen aftrekken van mijn Factuur voorschot einde april.
Gr
Eric
Van: Klachtendienst De Watergroep klachtendienst@dewatergroep.be
Datum: dinsdag, 15 april 2025 om 13:42
Aan: klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be, eric.buedts@telenet.be eric.buedts@telenet.be
Onderwerp: RE: klacht KB/2025/0321/r
Beste klant,
Ik verwijs naar onderstaand bericht dat wij doorkregen via testaankoop.
Onze collega, mevr Vermeulen, bezorgde u in deze zaak reeds 2x een antwoord. (zie bijlage)
Ik heb uw online klantenplatform nagekeken en er is niets wat zou kunnen verklaren waarom het u niet lukt de meterstand online door te geven.
Feit is dat de correcte meterstand intussen nog niet werd bezorgd aan onze diensten. Ik wil u dan ook vriendelijk verzoeken alsnog een foto met de huidige meterstand per kerende te bezorgen.
Na ontvangst van uw mail kan ik het nodige doen om de facturatie recht te zetten. Ik hoop dan ook op uw medewerking te kunnen rekenen.
Met vriendelijke groet,
Carolien De Cooman ● teammanager klachtenbeheer
02 238 96 99 ● 0499 98 96 20 ● www.dewatergroep.be
Postadres: De Watergroep, PB 20102, B-1101 Scanning
Vind ons op
Van:klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden:donderdag 10 april 2025 11:15
Aan:Klachtendienst De Watergroep klachtendienst@dewatergroep.be
Onderwerp:klacht KB/2025/0321
De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u de bedoelde ontvanger bent, gelieve dit bericht en/of de bijlagen enkel door te sturen naar bevoegde personen die er weet van moeten hebben.
Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde en gebruik door hen die niet gerechtigd zijn van de informatie kennis te nemen, is verboden.
Indien u niet de geadresseerde bent of niet gerechtigd tot kennisneming, wordt u verzocht de afzender daarvan op de hoogte te brengen en het bericht te vernietigen.