Terug

Klacht inzake terugkerend defect op relatief korte termijn gepaard met hoge onkosten in het buiten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

06/07/2023

Beste, Op 26 mei 2023 werd ik tijdens mijn vakantie in Leucate (Fr) geconfronteerd met een defect aan mijn voertuig. Het betrof de Dynamic body control die een foutmelding gaf. Pas na herhaaldelijk telefoneren ( 3 maal) en aandringen naar uw dienst Mobilo werd ik na 10 dagen daadwerkelijk geholpen en werd de compressor voor een tweede maal vervangen binnen een termijn van 2 jaar en drie maand. De immobiliteit en ongerustheid van tien dagen tijdens een vakantie plus een bijkomende kost van 1966,03 € zijn de reden van deze klacht.Het niet nakomen van de service belooft in het contract Mobilo zijn ongehoord en de vergelijking met andere reisverzekeringen (Ethias, VAB, ...) kunnen jullie niet doorstaan.Het volledig relaas van de feiten wort u vandaag 06 juli 2023 nog overgemaakt via email op cs.bel@cac.mercedes-benz.com.Ik ben uiterst ontevreden over:- de aard van het terugkerend defect na twee jaar en drie maanden- de afhandeling door MobiloIk ben wel tevreden over :- de telefonische ondersteuning van mijn Mercedes thuisgarage- de derde Mobilo medewerker die op dag 9 aan de lijn bleef tot er concrete afspraken werden gemaakt met een erkend Mercedes-servicepunt in Perpignan.- de afhandeling van te Perpignan door de garage Monopole ( met uitzondering van het niet verlenen van een vervang-voertuig of alternatief voor de verplaatsing garage-vakantieadres)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform