Terug

Klacht installatie bestelling 0008644296

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. V.

Naar: Electrolux

02/12/2024

Ik zocht graag een oplossing voor de problemen die we ervaren met AEG. Ik zond onderstaande mail naar AEG en werd een beetje later opgebeld dat ik een terugbetaling van 10% zou krijgen maar dat ik een kopie van de factuur en het rekeningnummer voor terugbetaling moet sturen. Op 12 augustus stuur ik de mail met de gevraagde gegevens. Op 4 oktober stuur ik een mail dat de terugbetaling nog niet ontvangen is en doet AEG alsof ze van niets meer weten. Ondertussen geprobeerd via de ombudsdienst maar helaas geen respons van AEG.

Bemiddeling door Testaankoop 04 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform