Terug

klacht i.v.m. offerte KiIometerverzekering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Corona Direct Verzekeringen

14/02/2024

Geachte,Vorige week heb ik een offerte aangemaakt voor de kilometerverzekering van een personenwagen Opel Combo.Ik was geïnteresseerd om over te stappen naar Belfius Direct maar ik had 1 grote bedenking : de eenheidsprijs die ik zal moeten betalen of terugkrijgen voor de kilometers die ik meer of minder zou rijden aan het einde van het eerste jaar staat NIET vermeld in de offerte.Onder die omstandigheden ga ik niet in op de betreffende offerte. Ik teken GEEN blanco cheque.Ik heb maandagmorgen 5 februari ’24 gebeld met een medewerker van jullie. Zij beloofde mij om mij per mail een indicatieve kilometerprijs mee te delen .Dat is niet gebeurd.In het contract van mijn ander voertuig staat die kilometerprijs wél vermeld. Dat contract werd vorig jaar afgesloten met ingangsdatum 1 juni 2023 (toen nog bij Corona Direct)

Berichten (1)

Corona Direct Verzekeringen

Naar: J. V.

14/02/2024

Beste Mevrouw,Beste Mijnheer,Bedankt voor je e-mail.Je mail is in goede handen en we gaan er weldra mee aan de slag.We streven ernaar om je vraag zo spoedig mogelijk te behandelen. Maak je echter geen zorgen als dat even langer duurt.Voor een snel antwoord op een aantal vragen, kan je ook steeds de "veelgestelde vragen" (FAQ's) van onze producten consulteren op www.belfiusdirect.be.We wensen je verder nog een prettige dag.Met vriendelijke groeten,Klantendienst Belfius Direct Verzekeringen** Dit is een automatische e-mail. U kunt niet op dit bericht antwoorden.**


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform