Terug

Klacht hersteldienst AEG - communicatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: Electrolux

04/08/2021

Klacht hersteldienst AEGTicketnummer: 4046298Beste,We namen woensdag 28 juli telefonisch contact met jullie op in verband met een defecte heteluchtoven met microgolfoven inbouw AEG KMK56500M aangekocht oktober 2020 via onze keukenbouwer Fivez n.v. (BTW BE 0428 107 124).De online afsprakentool op de website van AEG was niet beschikbaar, vandaar ons telefonisch contact.Op dinsdag 27 juli belden de huurders (vakantieverhuur) ons op dat de elektricteit was uitgevallen in de studio.Na het uitzoeken bleek het defecte AEG toestel de oorzaak te zijn voor de elektriciteit-uitval.Het toestel geeft foutmelding F45.Na telefonisch contact met jullie op woensdag 28 juli ging er gekeken worden om een afspraak in te plannen. Dit zou ten vroegste vanaf woensdag 04/08 kunnen. Jullie gingen ons op de hoogte houden.Aangezien we nog niks vernomen hadden namen we vandaag zelf terug contact op met jullie.Nu kregen we te horen dat zonder serienummer niets kan gedaan worden en er dus nog steeds geen afspraak ingepland staat momenteel.Waarom werd ons dit woensdag 28 juli niet gevraagd?Nu is er een week voorbij waar er niks gebeurd is.De studio is wekelijks verhuurd en de gasten hebben geen oven en geen microgolf waardoor ze een terechte compensatie vragen aan ons.Jammer dat de communicatie bij jullie hersteldienst zo matig is en zorgt voor nodeloze frustraties bij jullie klanten en ongeloof bij onze huurders (onze klanten).Wij hebben het serienummer nu nagevraagd aan de leverancier en het immokantoor. Van zodra beschikbaar maken we dit over.Hopende dat er dringend actie kan ondernomen worden voor een toestel dat nog in garantie is.Mvg,L.M.

Berichten (2)

L. M.

Naar: Electrolux

05/08/2021

Beste,Na telefonisch contact:20 augustus staat er een afspraak ingepland voor een melding van 28 juli.Bijna een maand wachttijd.Spijtig dat de dienstverlening bij jullie voor een toestel van nog geen jaar oud zo stug moet verlopen.Hopelijk is na 20 augustus het probleem opgelost.Een maand wachttijd voor ons is 4 weken dat 4 verschillende huurders zonder oven en microgolf zitten in het hoogseizoen.

Electrolux

Naar: L. M.

06/08/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform