Klacht hersteldienst AEGTicketnummer: 4046298Beste,We namen woensdag 28 juli telefonisch contact met jullie op in verband met een defecte heteluchtoven met microgolfoven inbouw AEG KMK56500M aangekocht oktober 2020 via onze keukenbouwer Fivez n.v. (BTW BE 0428 107 124).De online afsprakentool op de website van AEG was niet beschikbaar, vandaar ons telefonisch contact.Op dinsdag 27 juli belden de huurders (vakantieverhuur) ons op dat de elektricteit was uitgevallen in de studio.Na het uitzoeken bleek het defecte AEG toestel de oorzaak te zijn voor de elektriciteit-uitval.Het toestel geeft foutmelding F45.Na telefonisch contact met jullie op woensdag 28 juli ging er gekeken worden om een afspraak in te plannen. Dit zou ten vroegste vanaf woensdag 04/08 kunnen. Jullie gingen ons op de hoogte houden.Aangezien we nog niks vernomen hadden namen we vandaag zelf terug contact op met jullie.Nu kregen we te horen dat zonder serienummer niets kan gedaan worden en er dus nog steeds geen afspraak ingepland staat momenteel.Waarom werd ons dit woensdag 28 juli niet gevraagd?Nu is er een week voorbij waar er niks gebeurd is.De studio is wekelijks verhuurd en de gasten hebben geen oven en geen microgolf waardoor ze een terechte compensatie vragen aan ons.Jammer dat de communicatie bij jullie hersteldienst zo matig is en zorgt voor nodeloze frustraties bij jullie klanten en ongeloof bij onze huurders (onze klanten).Wij hebben het serienummer nu nagevraagd aan de leverancier en het immokantoor. Van zodra beschikbaar maken we dit over.Hopende dat er dringend actie kan ondernomen worden voor een toestel dat nog in garantie is.Mvg,L.M.