Terug

klacht : Gsm emporia

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: VANDEN BORRE

21/03/2023

Geachte,Kunnen jullie advies geven of actie ondernemen ivm volgende probleem.Het toestel is voor een bijna 90-jarige manOriginele gsm ( grijze kleur ) is aangekocht op 28/5/2022.na ongeveer 5 maanden begon het toestel een probleem te krijgen. Nl : toestel lag te trillen en bij openen van de flap geen enkele functie meer te gebruiken. Er kon dus niet worden gebeld en binnenkomende telefoontjes werkten ook niet.Toestel is inmiddels 3 x naar hersteldienst geweest ( zie documenten hierbij ) met als resultaat dat we op 7 maart van de hersteldienst telefoontje kregen dat het toestel niet kon worden hersteld en we een nieuw toestel gingen krijgen. De verkrijgbare kleuren waar we dan uit mochten kiezen waren : zwart en champagne kleur ) ik gaf toen aan dat het een zwarte mocht zijn.Op 14/3/2023 begeef ik me dus naar Van Den Borre Wilrijk, Boomsesteenweg 925 om het toestel te gaan halen. Daar ben ik van begin van de klachten naar toe gegaan ( zo ongeveer 8 x in totaal sinds december 2022 )Ik krijg een doosje met allemaal stickers erop ( zie foto hierbij ) met daarin een zwart toestel. Wat me opviel was dat de inhoud , toestel, lader en oortjes niet in plastiek verpakking zaten en ook de mica van scherm er niet op was.Ik heb toen gezegd , volgens mij is dit geen nieuw toestel, anders zou de mica erop zitten en het doosje niet bestikkerd zijn.De verkoper / winkelverantwoordelijke : Tony zei me. Je kan gerust een It'er vragen om het toestel uit te lezen, jullie zullen niets vinden. Misschien dat de concurrentie die doet, maar wij niet.En ik zei: en dan zou ik graag garantie bewijs hebben voor een jaar op het nieuwe toestel.Toen zij hij : jullie krijgen 3 maanden , want het gaat immer over een hersteldossier.Ik zei toen: ja , ik kan niets anders dan dit te aanvaarden.Ik voel me bedonderd en volgens mij heb ik recht op een volwaardig nieuw toestel.Alvast bedanktvriendelijke groetenSonja Hermans

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: S. H.

22/03/2023

Beste,Ik bevestig je dat hettoesteldat je reeds ontving een refurbishedtoestelis. Eentoesteldat als nieuw klaar gezet werd.Een omruiling via de fabrikant gebeurt altijd op deze manier.Dit verklaard ook waarom de accessoires niet zoals bij eenorigineleverpakking ingepakt werden.Wat jegarantiebetreft. jeoriginelegarantiegaat verder tot mei 2024.In de hoop je meer duidelijkheid gegeven te hebben, wens ik je een fijne dag toe.VanessaConsumentendienst02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

S. H.

Naar: VANDEN BORRE

17/04/2023

Ik verwacht van Vanden Borre een goede service. Dus bij het niet naar behoren werken/ niet te herstellen na 3 x hersteldienst een van een toestel dat minder dan 6 maanden garantie er een refurbished toestel ipv volledig nieuw wordt gegeven aan de klant. Niet wetende hoe oud dat toestel was en wat de klachten van dat toestel waren.

VANDEN BORRE

Naar: S. H.

18/04/2023

Beste,Refurbishedproductenzijnproductendie ná gebruik grondig worden gecontroleerd. Zo nodig hersteld en opnieuw worden aangeboden voor hergebruik.Zulketoestellenbestaan uit nieuwe onderdelen.Er is dus geen vaste leeftijd voor dezetoestellenen een historiek eventuele technische problemen ook niet.Deze worden volledig als nieuw klaar gemaakt.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform