Terug

Klacht gebruik bankkaart.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. C.

Naar: Keytrade Bank

18/06/2023

Beste, Reeds verschillende keren heb ik jullie gemaild en gebeld i.v.m. het gebruik van de nieuwe bankkaart. In mijn laatste mail heb ik jullie bewijsjes bijgevoegd waarin duidelijk te zien is dat er problemen.Ik begrijp absoluut niet dat jullie als bank hier geen actie voor ondernemen. Dit sleept nu al maanden aan.Gezien ik niet kan rekenen op het correct gebruik van de huidige kaart vraag ik nogmaals om mij een nieuwe kaart te bezorgen.Ik reken er dan ook op dat ik nu langs deze weg eindelijk eens een correcte oplossing krijg zodat ik mijn betalingen met een nieuwe kaart hopelijk met een gerust hart kan uitvoeren.Met vriendelijke groetenRuth Cocquyt

Berichten (8)

Keytrade Bank

Naar: R. C.

23/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

R. C.

Naar: Keytrade Bank

26/06/2023

BesteDank voor uw schrijven.Het verrast me dat jullie geen concrete info terugvinden van I.B.Vorige week donderdag opnieuw tot 2x toe een rood scherm bij een andere betaaltransactie.Ik gaf reeds eerder door dat contactloos betalen uitgeschakeld is daar dit bij de meeste betalingen geweigerd werd en dus onbetrouwbaar is.Via mail bezorg ik u nog details van dit schrijven. Met vriendelijke groetenRuth Cocquyt

Keytrade Bank

Naar: R. C.

04/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

R. C.

Naar: Keytrade Bank

04/07/2023

BesteKan u me zeggen wanneer ‘nogmaals ‘, verzonden is aub?Sedert 20-6 heb ik niets meer ontvangen van Keytrade. Met vriendelijke groetenRuth C.

Keytrade Bank

Naar: R. C.

18/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

R. C.

Naar: Keytrade Bank

31/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

Keytrade Bank

Naar: R. C.

11/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Keytrade Bank

Naar: R. C.

11/08/2023

Geachte,Onze diensten hebben de klant gecontacteerd en een duplicata besteld.Met vriendelijke groetenQuality OfficerKeytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.comSi vous n'etes pas entièrement satisfait par le traitement de votre plainte par Keytrade Bank vous pouvez la soumettre au Service Médiation des Services Financiers, en abrégé Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Bruxelles www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be) qui est une entité qualifiée de règlement extrajudiciaire des litiges de consommation en matières financière.Indien u niet geheel tevreden bent over de afhandeling van uw klacht bij Keytrade Bank, kunt U de klacht voorleggen aan de Ombudsman in financiele geschillen, afgekort tot Ombudsfin (North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel:www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be), een gekwalificeerde entiteit voor buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen in financiele aangelegenheden.If a complaint is not dealt with to your full satisfaction by Keytrade Bank, you may submit it to the Financial Services Mediation Service known as Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Brussels:www.ombudsfin. be ombudsman@ombudsfin.be), a qualified entity for out-of-court settlement of consumer disputes in financial matters.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform