Beste,Tot zover is de enige reactie dat het filiaal te Turnhout mij heeft gegeven dat als ik niet accepteer om de reparatiekosten te betalen ik het teruggestuurd krijg en ik de verzendkosten ervan nog eens dien te betalen.Nogmaals wil ik duidelijk vermelden, ik heb een step bij jullie gekocht voor €499,-, de banden zijn na slechts 2 weken lek gegaan, deze heb ik op eigen kosten laten repareren omdat jullie aangaven dat een reparatie bij jullie tot 4 weken kan duren. Gezien ik deze voor woon en werk verkeer gebruik was dit niet mogelijk voor mij en heb ik het snel zelf laten repareren, dit koste mij weer €90,-. 2 weken erna is de step helemaal stuk gegaan, dit heb ik dan wel opgegeven voor garantie, na 3 weken krijg ik de reactie van MediaMarkt dat dit mij €300,- zou kosten.Ik heb in mijn leven nooit beroep gedaan op een garantie of achter zulke zaken gezet maar dit is gewoonweg onaanvaardbaar. €400,- aan kosten na één maand van aankoop is absoluut niet normaal.Ik hoop voor een CORRECTE opvolging van mijn klacht.In afwachting van uw reactie.Vriendelijke groeten,Arsalan Rasouli