HalloKlachtenbox, Dit is een automatisch mailtje van Mobile Vikings. Heb je al tijd gehad om het antwoord van Axel, de Customer Care Agent die je onlangs een antwoord gestuurd heeft, te bekijken?Axel wacht nog op een antwoord om je verder te kunnen helpen. Als we verder niets meer van je horen, gaan we ervan uit dat je vraag/verzoek ondertussen opgelost is. Toch nog niet opgelost? Antwoord dan gerust op dit mailtje of op het originele bericht. Viking groet, De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Axel, 2 dec. 2021 17:00 CETBeste TestaankoopZoals reeds aangegeven aan de klant bij eerder contact hebben wij na verder onderzoek van zowel de aangegeven betaalgegevens als onze ontvangen tegoeden, de betaling waarvan melding gemaakt wordt in de klacht, nooit ontvangen.Zowel het rekeningnummer als de mededeling zijn geen van beide gegevens die gebruikt worden voor betalingen die naar onze klanten gestuurd worden.De bankrekening zelf komt ook niet overeen met de bankrekening van onze betaalpartner, Mollie (indien dit wel zo was, dan zou dit opgenomen moeten worden met Mollie zelf).De klant geeft zelf aan dat het hier waarschijnlijk gaat om fraude/oplichting en dat de betaling naar een derde partij gebeurde. In deze gevallen raden wij aan om een officiele aangifte te doen en bij de bank een terugstorting te vragen van de betaling. Zij kunnen een betaling tot bepaalde tijd terugvorderen indien het gaat om een vergissing of Fraude.Met vriendelijke groetenKind regardsAxelMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Klachtenbox, 24 nov. 2021 18:30 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[7MP7Z3-R5VM]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[7MP7Z3-R5VM]