Terug

KLACHT - foutieve betaling / overschrijving t.a.v. Mobile Vikings Hasselt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. S.

Naar: Mobile Vikings

24/11/2021

Geachte, Wij hebben heden vastgesteld bij nazicht van onze rekening BE63 0633 9404 0408 dat er een overschrijving is gebeurd op 20/11/2021 voor een bedrag van 63,65 euro naar Mobile Vikings Hasselt BE96 7835 30 70 2205 met gestructureerde mededeling: +++000/0426/13817+++. Het rekeningnummer van Mobile Vikings BE96 7835 30 70 2205 is niet correct, hetgeen ons doet vermoeden dat er oplichting/fraude mee gemoeid is. Wij stellen deze overschrijving formeel in gebreke en vragen u de terugvordering voor het bedrag van 63,65 euro ten laatste op 01/12/2021 te crediteren op het rekeningnummer BE63 0633 9404 0408Wij hebben op 20/11/2021 onze laatste betaling factuur van 15,-€ overgeschreven naar Mobile Vikings BE02 7370 2691 7240 klantnummer 101755387 gestructureerde mededeling : +++521/1861/79695+++Onder voorbehoud van alle rechten en zonder nadelige erkentenis.Elke Finck0474383808

Berichten (3)

Mobile Vikings

Naar: G. S.

24/11/2021

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Binnen één werkdag krijg je een antwoord van één van onze collega's!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[7MP7Z3-R5VM]

Mobile Vikings

Naar: G. S.

02/12/2021

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Axel, 2 dec. 2021 17:00 CETBeste TestaankoopZoals reeds aangegeven aan de klant bij eerder contact hebben wij na verder onderzoek van zowel de aangegeven betaalgegevens als onze ontvangen tegoeden, de betaling waarvan melding gemaakt wordt in de klacht, nooit ontvangen.Zowel het rekeningnummer als de mededeling zijn geen van beide gegevens die gebruikt worden voor betalingen die naar onze klanten gestuurd worden.De bankrekening zelf komt ook niet overeen met de bankrekening van onze betaalpartner, Mollie (indien dit wel zo was, dan zou dit opgenomen moeten worden met Mollie zelf).De klant geeft zelf aan dat het hier waarschijnlijk gaat om fraude/oplichting en dat de betaling naar een derde partij gebeurde. In deze gevallen raden wij aan om een officiele aangifte te doen en bij de bank een terugstorting te vragen van de betaling. Zij kunnen een betaling tot bepaalde tijd terugvorderen indien het gaat om een vergissing of Fraude.Met vriendelijke groetenKind regardsAxelMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Klachtenbox, 24 nov. 2021 18:30 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[7MP7Z3-R5VM] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[7MP7Z3-R5VM]

Mobile Vikings

Naar: G. S.

06/12/2021

HalloKlachtenbox, Dit is een automatisch mailtje van Mobile Vikings. Heb je al tijd gehad om het antwoord van Axel, de Customer Care Agent die je onlangs een antwoord gestuurd heeft, te bekijken?Axel wacht nog op een antwoord om je verder te kunnen helpen. Als we verder niets meer van je horen, gaan we ervan uit dat je vraag/verzoek ondertussen opgelost is. Toch nog niet opgelost? Antwoord dan gerust op dit mailtje of op het originele bericht. Viking groet, De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Axel, 2 dec. 2021 17:00 CETBeste TestaankoopZoals reeds aangegeven aan de klant bij eerder contact hebben wij na verder onderzoek van zowel de aangegeven betaalgegevens als onze ontvangen tegoeden, de betaling waarvan melding gemaakt wordt in de klacht, nooit ontvangen.Zowel het rekeningnummer als de mededeling zijn geen van beide gegevens die gebruikt worden voor betalingen die naar onze klanten gestuurd worden.De bankrekening zelf komt ook niet overeen met de bankrekening van onze betaalpartner, Mollie (indien dit wel zo was, dan zou dit opgenomen moeten worden met Mollie zelf).De klant geeft zelf aan dat het hier waarschijnlijk gaat om fraude/oplichting en dat de betaling naar een derde partij gebeurde. In deze gevallen raden wij aan om een officiele aangifte te doen en bij de bank een terugstorting te vragen van de betaling. Zij kunnen een betaling tot bepaalde tijd terugvorderen indien het gaat om een vergissing of Fraude.Met vriendelijke groetenKind regardsAxelMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Klachtenbox, 24 nov. 2021 18:30 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[7MP7Z3-R5VM] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[7MP7Z3-R5VM]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform