Terug

klacht Factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: Engie

26/02/2024

Beste, ik heb deze factuur tot 5x toe voor gebeld. tijdens mijn verbruikperiode bij hun heb ik hun regelmatig gecontacteerd of ik voldoende voorschot had dat ik geen monster afrekening kreeg. hun telefonisten hebben dit mij bevestigd. Toch ontvang ik dan plots een eindafrekening van 1570 euro.Ik heb na de factuur klacht neergelegd, meerdermaals nagebeld en nooit heeft mij iemand teruggebeld. Nu krijg ik plots na een half jaar een herinnering dat ik dit vandaag moet betalen!Ik heb geen feedback, geen excuses gekregen.Ze vinden het blijkbaar heel normaal om mensen zolang in onzekerheid te zetten, ik voel mij echt belogen en bedrogen door deze firma. Commercieel incompetent!

Berichten (3)

Engie

Naar: L. M.

26/02/2024

Beste,Op basis van de weinig concrete informatie in onderstaande dossier kunnen wij niet achterhalen over welk adres/EAN/klantnummer de klacht gaat.Gelieve deze gegevens op te vragen bij de klager en deze aan ons te bezorgen.Pas na ontvangst van deze informatie zal er verder gevolg gegeven worden aan dit dossier.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 26 février 2024 08:57À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - klacht Factuur - (CPTBE01976396-21)Klacht - klacht Factuur - (CPTBE01976396-21) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

L. M.

Naar: Engie

26/02/2024

Klantnummer: 2205574 446Driehoek 48, 3920 Lommel

Engie

Naar: L. M.

25/03/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 26 février 2024 14:59À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - klacht Factuur - (CPTBE01976396-21)Klacht - klacht Factuur - (CPTBE01976396-21) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform