Beste,Op 28/11/2016 is er een onderhoudstechnieker hiergeweest van Buderus om mijn buderus ketel Logamax Plus GB162-25 af te stellen en om een ionisatiepen te vervangen.Deze man vroeg mij of ik geen brief ontvangen had een aantal jaar geleden omdat er blijkbaar een fout in deze serie van ketels was, die onder garantie moest vervangen worden.Ik melde hem dat ik nooit een brief heb gezien.Voor de rest is deze interventie goed verlopen en die factuur heb ik onmiddellijk betaald.Deze man zou Buderus contact laten opnemen met mij voor het vervangen van dat onderdeel.Op 19/12/2016 Is er dan een andere onderhoudstechnicus van jullie hier geweest om dat onderdeel te komen vervangen. Een paar dagen later krijg ik een factuur in de brievenbus van 259,7 euro.Ik heb ondertussen contact gehad met jullie helpdesk facturen (Veerle) maar blijkt dat ik slechts 30 % korting kan krijgen op het onderdeel omdat mijn garantie verlopen is. Ik begrijp niet , als er een fout in jullie ketel zit, dat ik voor die kosten moet opdraaien nadat ik of mijn installateur nooit hierover een schrijven hebben ontvangen.Dit heeft dus niets meer met garantie te maken maar met een fout van jullie om mij, of mijn installateur, niet op de hoogte te brengen van deze productiefout.Ondertussen heb ik 2x contact gehad via mail met info@myservice.be , maar ik heb hier 2x een negatief antwoord van ontvangen.Ik vrees dat ik het hierbij niet kan laten.Dit is gewoon oneerlijk.