Terug

Klacht en Verzoek tot Terugbetaling wegens Uitgestelde Opleidingen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Centrum voor Avondonderwijs

29/11/2024

Ingeschreven voor 3 opleidingen.De opstart was voorzien in Okt 2024, Nov 2024 en Jan 2025.Op 18/09 laten ze weten dat de opstart van de eerste 2 opleidingen is verzet naar feb 2025 en maart 2025.voor de 2de opleiding heb ik zelfs verlof moeten vragen bij mijn werkgever om toch de opleiding te kunnen volgen.Op 17/10 laten ze weten dat de opstart voor de 3de opleiding is verzet naar 25 SEPTEMBER 2025! Hier kan ik me niet aanpassen. Hopeloos wacht ik nog steeds op een terugbetaling.Ik dacht dat het niet erger kon zijn dan dit.Toch wel! Op 26/11/2024 laten ze weten dat de 2 eerste opleidingen opnieuw verzet zijn naar 09 OKTOBER 2025 EN 20 NOVEMBER 2025. Hier kan ik me niet aanpassen en heb er ook al het volledige inschrijvingsgeld voor betaald. Ik ben in totaal meer dan 1000 EURO verloren en 5 halve dagen verlof. Ik weet niet of ik ooit mijn geld zal terugkrijgen aangezien ze me aan het lijntje houden en niet reageren op mijn laatste mails. Mijn verlofdagen ben ik sowieso kwijt.AUB schrijf U zeker niet in bij het centrum avond onderwijs. Ik ga nu mijn opleidingen excel volgen in het CVO Vilvoorde.

Berichten (1)

Centrum voor Avondonderwijs

Naar: S. M.

02/12/2024

Beste Tim, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je ervaring te delen. We begrijpen dae wijzigingen in het lessenrooster invloed hebben gehad op jouw situatie en excuseren ons voor dit ongemak. We begrijpen dat de verschuivingen, samen met de bijkomende impact op je verlofdagen, frustrerend kunnen zijn. We willen je verzekeren dat ons team zijn uiterste best doet om alle terugbetalingsverzoeken zo snel mogelijk te verwerken. Ons doel hierbij dus ook om een oplossing te bieden die recht doet aan jouw situatie. Wat betreft de verschuivingen: deze zijn soms helaas onvermijdelijk en te wijten aan externe factoren zoals beschikbaarheid van docenten of locaties. We proberen dit altijd zo goed mogelijk te communiceren en alternatieven aan te bieden, maar we begrijpen dat dit in jouw geval niet volstond. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat je aangeeft dat je mails onbeantwoord bleven. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen bieden. Ik wil je vragen om ons nogmaals te contacteren via ons algemene e-mailadres, zodat we jouw dossier met prioriteit kunnen bekijken en de terugbetaling kunnen afhandelen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We waarderen je feedback en nemen dit zeker mee om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Freya 03 292 33 33 www.centrumvooravondonderwijs.be De informatie verzonden in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Indien u dit bericht ten onrechte ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken maar de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren en het daarna te verwijderen. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van de in de e-mail ontvangen informatie aan derden is niet toegestaan. Centrum Voor Avondonderwijs vzw staat niet in voor de juiste overbrenging van een verzonden e-mail, noch voor de tijdige ontvangst daarvan. Dit bericht is opgemaakt onder voorbehoud van alle recht en zonder enige nadelige erkentenis. Op vr 29 nov 2024 om 09:30 schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 17 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform