Terug

Klacht en Terugbetalingsverzoek voor Onnodige Kosten door Slechte Service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. Y.

Naar: Sunweb

10/09/2024

Beste, Ik schrijf u met betrekking tot onze recente vakantie die we via uw organisatie hebben geboekt. Hoewel we in het verleden positieve ervaringen met Sunweb hebben gehad, zijn we deze keer zwaar teleurgesteld door de service en communicatie, zowel van Sunweb als van de busmaatschappij waarmee u samenwerkt. Bij aankomst in Spanje werd ons onverwachts meegedeeld dat we twee uur op onze bus moesten wachten. Dit was nergens van tevoren gecommuniceerd. Als we hiervan op de hoogte waren gesteld, hadden we de transfer geannuleerd en een andere oplossing gezocht. Deze wachttijd was niet acceptabel en veroorzaakte een hoop onnodige stress. De situatie verslechterde verder toen we uiteindelijk in de bus stapten. De chauffeur behandelde ons zeer onvriendelijk en we werden op een locatie afgezet die 15 minuten lopen van ons hotel verwijderd was. Toen ik om hulp vroeg, lachte de chauffeur ons uit en reageerde hij op een agressieve manier. Dit alles was echter nog niet het einde van onze problemen. Op vrijdag 6 september 2024 misten we onze terugvlucht naar België omdat we geen enkele informatie hadden ontvangen over onze bustransfer naar het vliegveld. Hierdoor waren we gedwongen om nieuwe vliegtickets, extra verblijf en een taxi te boeken. Dit bracht aanzienlijke extra kosten met zich mee die volledig vermijdbaar waren geweest als er adequate communicatie en service was geweest. Gezien deze situatie vraag ik u om een volledige terugbetaling van de onnodige kosten die we hebben moeten maken, namelijk: 1. Nieuwe vliegtickets: 505,87 euro 2. Extra verblijf: 340 euro 3. Taxi: 151,35 euro Ik verwacht dat Sunweb deze kwestie serieus neemt en de verantwoordelijkheid aanvaardt voor de tekortkomingen in de geboden service. Ik verzoek u om binnen 14 dagen schriftelijk te reageren en de terugbetaling te regelen. Met vriendelijke groet, Sinem Yilmazer 5628381

Berichten (1)

Sunweb

Naar: S. Y.

30/10/2024

Beste Testaankoop/ Sinem, Bedankt voor de email, excuus voor de lange afhandeltermijn, dit door extreme drukte van het hoogseizoen. Wat vervelend dat de transfertijd bij boeking niet duidelijk is geweest, wij geven aan op onze website: TRANSFER - LET OP!Sunweb maakt gebruik van een shuttle service. Bij aankomst meld je je direct bij de transfermaatschappij en zal er geen reisleiding op de luchthaven aanwezig zijn. Wij streven ernaar dat iedereen binnen maximaal 90 minuten na het eerste contact met de transfermaatschappij in een transferbus onderweg naar de accommodaties zit.Op de transfervoucher vind je een uitgebreide uitleg waar je je moet melden op de luchthaven. Lees deze instructie goed door.Het kan voorkomen dat de bus meerdere plaatsen langs dient te gaan en daardoor kunnen de transfertijden oplopen. Ook door vertraging in het verkeer of bij de shuttleservice kunnen de transfertijden flink oplopen.Het kan voorkomen dat je niet voor de ingang van je accommodatie afgezet wordt. De op- en uitstapplek kan afwijken. Kijk in de Sunweb App voor de ophaaltijd en plek voor je transfer terug naar de luchthaven Betreft de transfertijd voor de terugreis, deze stond duidelijk 1 dag voor vertrek vermeld in de mijn sunweb pagina en/of in de sunweb app. Pick-up hotel 6 september 2024 Ophaal locatie Bus Stop Av. Barcelona - Ausis March [Others] Ophaal tijd 10:20 Lokale tijd Ik betreur het dat het niet duidelijk is geweest voor u, helaas is er geen compensatie voor uw klacht. Ondanks dit antwoord wens ik u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Monique Customer Support Postbus 1439, 3000 BK Rotterdam t +31 (0)10 2802102 ecustomersupport@sunweb.nl iwww.sunweb.nl Op Di, 10 Sep om 12:30 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 1971650:2707188

Bemiddeling door Testaankoop 30 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform