Beste,
Ik schrijf u met betrekking tot onze recente vakantie die we via uw organisatie hebben geboekt. Hoewel we in het verleden positieve ervaringen met Sunweb hebben gehad, zijn we deze keer zwaar teleurgesteld door de service en communicatie, zowel van Sunweb als van de busmaatschappij waarmee u samenwerkt.
Bij aankomst in Spanje werd ons onverwachts meegedeeld dat we twee uur op onze bus moesten wachten. Dit was nergens van tevoren gecommuniceerd. Als we hiervan op de hoogte waren gesteld, hadden we de transfer geannuleerd en een andere oplossing gezocht. Deze wachttijd was niet acceptabel en veroorzaakte een hoop onnodige stress.
De situatie verslechterde verder toen we uiteindelijk in de bus stapten. De chauffeur behandelde ons zeer onvriendelijk en we werden op een locatie afgezet die 15 minuten lopen van ons hotel verwijderd was. Toen ik om hulp vroeg, lachte de chauffeur ons uit en reageerde hij op een agressieve manier.
Dit alles was echter nog niet het einde van onze problemen. Op vrijdag 6 september 2024 misten we onze terugvlucht naar België omdat we geen enkele informatie hadden ontvangen over onze bustransfer naar het vliegveld. Hierdoor waren we gedwongen om nieuwe vliegtickets, extra verblijf en een taxi te boeken. Dit bracht aanzienlijke extra kosten met zich mee die volledig vermijdbaar waren geweest als er adequate communicatie en service was geweest.
Gezien deze situatie vraag ik u om een volledige terugbetaling van de onnodige kosten die we hebben moeten maken, namelijk:
1. Nieuwe vliegtickets: 505,87 euro
2. Extra verblijf: 340 euro
3. Taxi: 151,35 euro
Ik verwacht dat Sunweb deze kwestie serieus neemt en de verantwoordelijkheid aanvaardt voor de tekortkomingen in de geboden service. Ik verzoek u om binnen 14 dagen schriftelijk te reageren en de terugbetaling te regelen.
Met vriendelijke groet,
Sinem Yilmazer
5628381