Ik heb op 27/07/2022 een pakket besteld bij THRIVE order #3571.Tot op heden heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen.Ik heb meermaals contact opgenomen met DPD. Dit om te melden dat het pakket bij de buren mag worden afgezet wegens ik als zelfstandige niet altijd thuis ben. Elke keer opnieuw, werd er verteld dat dit zo genoteerd zal worden.Maar als ik later, opnieuw belde om te vragen hoe het zat, kreeg ik het antwoord (door een andere persoon weliswaar) dat er niets werd genoteerd.Ik vraag me op dit moment af wat de bedoeling is van de service van DPD, om geld van de mensen te pikken of ze letterlijk aan het lijntje te houden? Service kan ik het alles behalve noemen.DPD heeft na mijn telefoon op woensdag ochtend, mijn pakket opnieuw proberen leveren (ik ging er van uit, na mijn zoveelste herhaling, dat mijn pakket mocht afgezet worden bij de buren, het eindelijk in orde ging zijn)Niets was minder waar.Ik kreeg een mail dat de levering niet gelukt was wegens ik niet thuis was.Ik had 1: voor de tweede keer op rij geen (gemist)briefje in de bus.En 2: had ik aan mijn buren gevraagd of ze de deur in het oog konden houden met dat ik niet thuis was op dat moment en ik een pakje verwachte. (Jammer genoeg hebben ze niemand gezien)Na mijn laatste telefoon, wist DPD nog te vertellen dat het pakket zal worden afgezet worden in een pick up punt (Viatim).Voor even was ik blij (na al het gepruts was het misschien beter om mijn pakket eindelijk zelf af te halen).Toegekomen bij het afhaalpunt was mijn vreugde al snel voorbij.Op de deur plakte namelijk een papier dat ze al reeds van 7/7/2022 tot eind augustus op vakantie zijn.Dus de grote ham vraag blijft, WAAR IS MIJN PAKKET?Graag mijn pakket zo snel mogelijk geleverd en terug betaling van de telefoonkosten.Met vriendelijke groeten, kind regards, sincère salutationsFré