Terug

Klacht deel 2: Foutieve beginmeterstand en datum + foutieve eindmeterstanden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. J.

Naar: Engie

12/06/2023

BesteOp 22 mei diende ik reeds een klacht in via deze weg. Dit was de klacht: Eind mei 2022 heb ik een contract aangegaan met Engie Electrabel voor elektriciteit en gas. De beginmeterstanden en de begindatum zijn incorrect, dit heb ik via de site van Engie betwist aan de hand van mijn overnamedocument.Ik heb sedert mei 2022 tientallen keren contact opgenomen via mail, chat en telefoon. Telkens kreeg ik het antwoord dat de bevoegde dienst er mee bezig was.Wegens er nooit geluisterd werd naar mijn probleem ben ik veranderd van leverancier (Luminus) waardoor ik een slotfactuur kreeg met, weeral, de foutieve beginmeterstanden, begindatum en nu ook surplus de foutieve eindmeterstanden. Op 6 april nam ik hiervoor telefonisch contact op met Engie. Er werd mij verzekerd dat mijn probleem vlug opgelost zou worden. Ik stuurde tevens een aangetekend sturen en ik heb voor de 2e maal een klacht ingediend via de ombudsdienst.Tot op heden kwam er nog geen rechtzetting van de slotfcatuur. (De veel te hoge slotfactuur moest ik betalen)Ik vind het schandalig dat er tot op heden geen oplossing kwam voor mijn probleem.Vandaag nam in NOGMAALS contact met jullie op en weeral kreeg ik hetzelfde antwoord: het werd doorgegeven aan de bevoegde dienst.De klantenservice van Engie is lachwekkend schandalig slecht!!Jullie antwoord op deze klacht was een standaard antwoord waarbij ik heel ontevreden ben.Ik wacht al 1 jaar op een oplossing dus ik vind het lachwekkend dat jullie antwoorden dat jullie 'zo snel mogelijk een oplossing zullen bieden'.Ik verwacht een beter antwoord van jullie!Het wordt hoog tijd dat er eens iemand dit dossier in handen neemt en het probleem oplost.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform