Goede middag team Citroën België, Op 25 mei 2023 heb in mijn Citroën C3 bij garage VanHoecke in St Niklaas binnen gebracht na problemen met de motor (motorstoring en horten en stoten van de wagen) en nadat zij reeds een week eerder de software van mijn wagen hadden geüpdate. Ze zeiden indien de problemen zouden terugkeren, ik de wagen terug moest binnen brengen voor verder onderzoek. Dat heb ik op 25 mei 2023 gedaan en er werd me gezegd dat er 2 lambdasonders moesten vervangen worden met een offerte van +/- 692 euro. Ik vroeg hoe dit mogelijk was bij een wagen die net 3 jaar oud is en die maar een 33.788 km op de kilometerteller heeft. Na aandringen werd mijn dossier ingediend bij de dienst garantie van Citroën om te onderzoeken of er een tussenkomst mogelijk was voor de te maken kosten. Deze aanvraag werd geweigerd met enkel de volgende reden: bedrag te laag. Ik had dus geen andere keuze om mijn wagen te laten repareren met de kosten van 692,81 euro. Nu wil ik toch wel om wat meer uitleg vragen hoe dit soort reparaties kan voorvallen bij een wagen die net 3 jaar oud is en die goed onderhouden is met nog niet teveel kilometers? Dit moet een fabrieksfout geweest zijn, lijkt me? Kunnen jullie mijn dossier bekijken met garage VanHoecke en een eventuele vergoeding/tussenkomst toch nog overwegen? Alvast bedankt op voorhand. Een fijne dag en week verder. Met vriendelijke groeten, Veronique