Ekeren, 03/11/2025
Op 31/10/2025 werd ik telefonisch gecontacteerd met de vraag of de elektriciteitsmeter bij mij thuis vervangen kon worden. Zij vroegen of dit dezelfde dag nog zou kunnen. Tijdens dat gesprek gaf ik aan dat dit mogelijk was, maar dat het voor ons moeilijk was om aanwezig te blijven aangezien wij beiden werken en er voeding onder de meters staat.
De medewerker vroeg hoeveel materiaal zich voor de meters bevond. Ik antwoordde dat ik bij een eerdere interventie zelf had opgeruimd, wat tien minuten in beslag had genomen. Daarop werd mij verzekerd dat dit geen probleem vormde en dat het materiaal gewoon even opzij zou worden geplaatst.
Tot mijn teleurstelling heb ik na de werken echter vastgesteld dat de werkruimte verre van netjes werd achtergelaten. Er bleven onderdelen van oude meters, boorresten, stof en andere vuilresten achter, ondanks de afspraak dat alles correct opzij gezet en verzorgd zou worden. Dit zorgde voor extra schoonmaakwerk, wat ik als klant niet verwacht van een professionele service.
Hier werd geen stofzuiger gebruikt tijdens dezedwerken.
Ik verzoek u om dit incident intern op te volgen zodat dergelijke situaties in de toekomst vermeden kunnen worden. Indien gewenst, kan ik foto’s bezorgen die kort na de werken zijn genomen.
Met vriendelijke groet,
Engels Peter