Terug

Klacht Bank Madison / QOL BNK-72860

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: LEEN BAKKER BELGIE

21/11/2023

Beste, sinds vorig jaar juli 2022 hebben we een salon gekocht bij Leenbakker en na een week klacht ingediend betreffende de UMIX bank Madison (2 stuks). Wij hebben reeds gemeld dat de zitting doorzakte en dat de bank niet stabiel stond. Op de foto's afgaand, stelden ze idd vast dat de zitting er niet uitzag zoals het hoort. Hierbij had Leenbakker een klacht opgemaakt. Er werd reeds 1 zetel omgeruild via het filiaal 7285 maar beide zetels vertonen terug ribbels (van het doorzitten) en de zetels zijn niet stabiel. Daarbij voel je de zetel bewegen wanneer er een tweede persoon komt bijzitten of wanneer een andere persoon zich even goed wil zetten of met de benen een beweging maakt. Graag zouden wij de terugbetaling krijgen van deze 2 zetels wat volgens de klantendienst wel mogelijk is maar er wordt niets aan gedaan. De klacht werd afgewezen. Als men dochter met haar benen wiebelt, voelt de andere persoon de schokken van de zetel.> Onlangs hadden we bezoek en als die ene persoon zich wou goed zetten, verschoof de volledige zetel mee. We hebben een voorstel gedaan dat er iemand de onstabiliteit thuis mag komen vaststellen maar we krijgen geen gehoor. We zijn nog steeds in garantie maar ze houden ons nu toch al bijna 2 jaar aan het lijntje. In hun folder 'Designed by UMIX' kenmerken ze dat we voor kwaliteit en comfort kiezen en er gebruik wordt gemaakt van de beste materialen.Ze geven een garantie van 5 jaar op productiefouten wat hier zeker het geval is maar ze komen hun beloftes op die manier niet na. In afwachting op een positief antwoord en het eerlijk afronden van deze zaak. Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

K. D.

Naar: LEEN BAKKER BELGIE

13/12/2023

Beste, Tot op heden hebben wij nog geen reactie van jullie ontvangen. We hadden een bericht van Leen Bakker Klantenservice gekregen met Casenummer LB-23-11-1100652Het betreft hierbij de mail die we van jullie gekregen hebben met als melding: Automatische ontvangstbevestiging CRM:0001110448.En via Testaankoop is dit dossier gekend onder referentie : Je klacht tegen LEEN BAKKER BELGIE - (CPTBE01922181-29).Ik betreur het ten zeerste dat jullie ons geduld echt op de proef stellen en geen actie ondernemen. Er is standaard 2 jaar garantie voorzien en we zouden liever positieve ervaringen delen via sociale media dan onze teleurstelling te moeten betuigen.Met vriendelijk groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform