Terug

klacht auto natie groenendaallaan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. J.

Naar: D’Ieteren

14/06/2020

Beste Vermits de problemen maar blijven komen, had ik mij toch graag tot u gewend om te bekijken wat mijn optsies zijn met de onderstaande problemen en vragen. Hoe moeilijk kan het zijn om na te kijken of er een sensor aanwezig is voor de ruitensproeivloeistof?Bijkomend waarom was het antwoord we hebben een update gedaan het zal wel opgelost zijn... als er geen sensor aanwezig is? Waarom werd mij een twee tal maanden geleden vermeld dat er geen software update was en deze nu blijkbaar dan toch is uitgevoerd? Dan gekraak van de koppeling was niet hoorbaar... ik ga naar mijn wagen en... dan spreek ik een mechanieker aan deze hoort die nu plotseling wel... is er wel naar gekeken geweest? Dan was het hoofd van de werkplaats plotseling niet vindbaar en pakte hij zijn telefoon niet op, is dit bewust verzuim? Hoe kom het dat ik bijna een jaar in discusie lig over het feit dat er een fout zit op het stuurcluster?Dan word er uitijndelijk vastgesteld dat de fout op mijn radar zit, nu moest deze op de zelfde moment hersteld worden als de sfeerverlichting in het portier deze ging op garantie hersteld worden.Allemaal goed krijg ik een factuur van 570 euro voor een radar dat 140 euro kost ? Sterker het was een factuur zonder enige detailes en uitleg voor wat ik betaal. Kan dit zomaar ? Ik denk het niet voor zo ver ik weet is het wettelijk verplicht om altijd een getedaileert factuur te bezorgen. Dan lakschade na herstelling goed kan steenslag zijn maar waarom komt dit antwoord 6 maanden later.Waarom moet ik daar vier keer voor terug komen met de vraag of dit garantie is om geen antwoord te krijgen?Bijkomend was het probleem hier bij deze herstelling dat mijn motorkap en gardeboe nog scheef stonden en niet uitgelijnd waren.Hiervoor ben ik 2 keer voor moeten terug komen voor dit goed was.Toen ik met deze problemen naar nicolas brasseur ging werd ik gewoon uitgelachen en kreeg ik het antwoord dan zal het toch altijd het rietje worden voor u… Waarom behandeld uw personeel mij als een sul?Oudere problemen zal ik dan nog wel effe achterwegen laten.Maar dit zijn de problemen van de laatste zes maanden ik kan dit niet meer als toevaligheden zien.Daarom dat ik mij nu tot u wend om toch tot een oplosing te komen. Nu als zij mij zo graag weg pesten uit de garage, dan moeten zij mijn wagen maar terug nemen voor het nog aftellosen bedrag.Dan kan ik opzoek naar een ander merk en garage en zijn jullie van mijn gezaag af. Met vriendelijke groeten, Ashley Jahn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform