Beste Test-Aankoop,
Ik wil via deze weg een klacht indienen over een probleem dat al meer dan twee maanden aansleept en waarbij zowel Mediamarkt als Pluxee betrokken zijn.
Situatie:
Eind september probeerde ik via mijn Mediamarkt-account een wasmachine van €399 te kopen. Ik wilde €250 betalen met ecocheques (Pluxee) en het resterende bedrag met mijn bankkaart.
De betaling mislukte wegens onvoldoende saldo, en er is geen bestelling aangemaakt. Ik heb dus geen product ontvangen en geen bestelnummer.
Tot mijn verbazing werd er op 2 oktober toch €250 van mijn ecocheque-kaart afgeschreven. Dit blijkt uit mijn Pluxee-overzicht.
Acties tot nu toe:
Ik heb contact opgenomen met Pluxee, die bevestigde dat er een transactie heeft plaatsgevonden en dat zij een betaalbewijs naar Mediamarkt hebben gestuurd.
Mediamarkt bevestigde telefonisch dat zij Pluxee zouden vergoeden zodat ik mijn geld terugkrijg. Tot op heden is er echter geen enkele terugbetaling en geen duidelijke statusupdate.
Elke keer reageert een andere medewerker op mijn case, zonder concrete informatie. Mijn dossier sleept nu al meer dan 2 maanden aan.
Waarom ik klacht indien:
Het gaat om een bedrag van €250, waarvoor ik geen product heb ontvangen.
De communicatie en opvolging door beide partijen is chaotisch en onaanvaardbaar. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik wil dat er eindelijk een oplossing komt en dat mijn geld wordt teruggestort.
Ik vraag Test-Aankoop om mij te helpen dit dossier op te lossen en om druk uit te oefenen op beide partijen. Indien nodig kan ik alle bewijzen bezorgen (Pluxee-transactie, e-mails, case-ID van Mediamarkt, screenshots van mijn account).
Alvast bedankt voor uw hulp.
Met vriendelijke groeten,
Andreas De Rop