Op zondag 27/05/24 bestelde ik een hakmolen. Om één of andere reden stonden er twee hakmolens in mijn winkelwagen(??). Dit zou volgens hun website een cache probleem zijn (ik zou zeggen: los dit op!). Ik heb dit te laat opgemerkt en ik heb de bestelling afgerond en betaald. 15 minuten later stuur ik een mail naar de klantendienst en ik vermeld het probleem met de vraag de bestelling aan te passen. De dag nadien bel ik naar de klantendienstin de vroege namiddag daar ik geen reactie heb ontvangen op mijn mail. Het menu vermeld enkel de producten, niet het probleem. Ik kies dan maar een product en krijg uiteindelijk iemand aan de lijn die heel onwennig overkwam. Ik leg het probleem uit en al snel werd gezegd dat die bestelling niet meer kon gewijzigd worden. Kitchenaid maakt er zich al te gemakkelijk vanaf en legt de rompslomp bij de klant. Ik moet de levering afwachten, serienummer noteren van het teveel bestelde apparaat, een mail sturen om retourtickets aan te vragen, terug inpakken, naar de post gaan om het pakket in te leveren enz. Mij lijkt het duidelijk dat Kitchenaid ervoor kiest om de klant te ontmoedigen om een terugbetaling te vragen. Als men 15 minuten na de bestelling niets meer kan aanpassen aan de bestelling is dit een duidelijke nalatigheid van dit bedrijf, een administratieve laksheid en zeer klantonvriendelijk. Toevallig krijg ik 1 minuut na mijn telefoongesprek een mail Helaas kunnen we uw bestelling niet gedeeltelijk annuleren.... Gedeeltelijk?? Annuleer dan de hele bestelling, ik bestel dan wel opnieuw! Foei, Kitchenaid!!