Terug

Keytrade Problemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Keytrade Bank

18/02/2020

Geachte,Op 10 februarie breng ik Keytrade op de hoogte van verlies van mijn hardkey. Ze stellen dat het nodige wordt gedaan en dat de nieuwe key binnen 3 tot 5 dagen zal arriveren. Ondertussen heeft men geen enkele access tot de accounts. Op 18/02 bericht ik Keytrade dat er geen key is gearriveerd. Reactie van Keytrade: Nou, jammer. Wij raden u aan nog even te wachten tot de key arriveert Ondertussen is het wel onmogelijk om te bankieren en er wordt geen zicht gegeven op wanneer de situatie wordt opgelost. Door hun inactie ben ik effectief gijzelaar van Keytrade want het is me uiteraard ook onmogelijk om de rekening te sluiten.Ik *eis* dan ook dat Keytrade me terug access geeft tot mijn accounts. Liefst gisteren. Want dit begint nu toch wel heel erg lang te duren.

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: A. V.

19/02/2020

Geachte,De klacht van de heer Van der Eycken heeft onze aandacht weerhouden.Zoals eerder meegedeeld aan de heer Van der Eycken, werd de hardkey zo spoedig mogelijk, namelijk op 12.02.2020, aan de post afgegeven. Onze klantendienst heeft de woorden die vermeld worden in de klacht van de heer Van der Eycken uiteraard niet gebruikt maar hem er wel op attent gemaakt dat indien wij opnieuw een nieuwe hardkey aanmaken en versturen, de reeds verstuurde hardkey niet meer gebruikt zal kunnen worden indien hij deze ondertussen ontvangt.Mijnheer Van der Eycken kan over verschillende inlogmethodes beschikken zodat hij in geval van verlies van zijn hardkey nog altijd toegang heeft tot zijn rekeningen.Met vriendelijke groetenAlbéric De Smet Legal AdvisorKeytrade Bank with offices atVorstlaan100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels,Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA, RPM/RPR Brussels 0879.257.191,with head office at Tour Ariane-Place de la Pyramide 5, 92800 Puteaux, France(32(0)2 67990 168alberic.desmet@keytradebank.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform