Geachte,De klacht van de heer Van der Eycken heeft onze aandacht weerhouden.Zoals eerder meegedeeld aan de heer Van der Eycken, werd de hardkey zo spoedig mogelijk, namelijk op 12.02.2020, aan de post afgegeven. Onze klantendienst heeft de woorden die vermeld worden in de klacht van de heer Van der Eycken uiteraard niet gebruikt maar hem er wel op attent gemaakt dat indien wij opnieuw een nieuwe hardkey aanmaken en versturen, de reeds verstuurde hardkey niet meer gebruikt zal kunnen worden indien hij deze ondertussen ontvangt.Mijnheer Van der Eycken kan over verschillende inlogmethodes beschikken zodat hij in geval van verlies van zijn hardkey nog altijd toegang heeft tot zijn rekeningen.Met vriendelijke groetenAlbéric De Smet Legal AdvisorKeytrade Bank with offices atVorstlaan100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels,Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA, RPM/RPR Brussels 0879.257.191,with head office at Tour Ariane-Place de la Pyramide 5, 92800 Puteaux, France(32(0)2 67990 168alberic.desmet@keytradebank.com