Terug

Keyplan bij Keytrade bank

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: Keytrade Bank

13/08/2021

Geachte,Op 27/07 heb ik via mail gevraagd om keyplan 7510955 en keyplan 7523072 ten gelde te maken. We zijn nu 13/08 , en ik kan nog altijd niet aan mijn geld. Maandag 09/08 heb ik ook al een klacht geformuleerd.

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: J. R.

13/08/2021

Geachte, Het bedrag werd deze morgen gestort en de klant heeft al een overschrijving uitgevoerd.Met vriendelijke groetenDavid Sache Quality Officer Keytrade Bank NV/SAVorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels+32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform