Terug

Keyplan bij Keytrade bank

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: Keytrade Bank

09/08/2021

Beste,Ik heb 2 keyplannen bij Keytrade Bank nl. 7510955 en 7523072.Op 27/07/2021 heb ik aan Keytrade Bank gevraagd om deze 2 plannen stop te zetten. Welnu , tot vandaag 09/08/2021 is er nog niets gebeurd. Deze morgen nog gebeld op 02/6799000 : Niets.Waarschijnlijk , als u belt of mailt naar Keytrade Bank , in mijn naam , dat er dan iets beweegt. Jacques Roelandt , Wichelsesteenweg 21 , 9340 Lede , dank u.

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: J. R.

09/08/2021

Geachte,In verband met die klacht, hebben onze diensten de instucties vandaag doorgegeven.De klant werd op de hoogte gebracht en dat de afrekening voor fondsen 2 tot 3 werkdagen neemt.Met vriendelijke groetenDavid SacheKeytrade Bank, Belgian branch of Ark?a Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Boulevard du SouverainB-1170 BrusselDisclaimer: This e-mail and any attachments thereto may contain confidential information which is intended for the sole use of the natural person(s) to whom the information relates named above. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify dpo@keytradebank.com immediately and delete the material from any device. For more info please visit s:www.keytradebank.be/enrivacy-policy/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform