Beste,Onderstaande klacht hadden we ook rechtstreeks via mail van onze klant ontvangen.Inmiddels hebben we dhr Hemeleers de nodige info en oplossingen bezorgd.De kosten van de keuring worden wel door LeasePlan gedragen.Daarnaast was er een misverstand betreft het nazicht voor de keuring. Wij hadden verkeerd begrepen dat er een onderhoud aangevraagd werd, wat niet het geval was.De kosten voor nazicht voor de keuring worden ook gedragen door LeasePlan.Wij hopen hiermee dhr Himeleers voldoende gea¯nformeerd te hebben.Indien er nog vragen zijn, horen we dit graagMet vriendelijke groetenEls Van Hoeck,Team ManagerCustomer Engagement Centre LeasePlan Belgium T: 078 150 600mymobility@leaseplan.beTelecomlaan9 bus 6 1831Diegem BelgiumMy LeasePlan for more info about your car or fleet www.leaseplan.be/en/loginUseful information for LeasePlan drivers s:www.leaseplan.be/en Please consider the environment before printing this e-mail.This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. Use or disclosure by anyone other than an intended addressee is prohibited. If you received this message in error, please notify the sender by reply e-mail and delete this message. Thank you for your cooperation.LeasePlan is committed to protecting the privacy of personal information collected and processed by us.If you would like to know about our privacy practices in more detail, please read our Statement on www.leaseplan.com.