Terug

Keuring van gastoestel blijkt niet te kloppen met werkelijke uitstoot, toestel niet conform.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. H.

Naar: Bulex

25/02/2024

Geachte heer/mevrouw,Ik schrijf u in verband met een recente ontdekking betreffende het gasattest dat uw bedrijf, Bulex, heeft afgeleverd voor een gasinstallatie in mijn recent aangekochte eigendom. Het betreft de woning waarvoor uw firma een gaskeuring heeft uitgevoerd en een attest heeft verstrekt met een geldigheidsduur tot 2025.Helaas moet ik u mededelen dat dit gasattest binnen drie maanden na de aankoop van de woning al onjuist blijkt te zijn, aangezien de gasinstallatie niet conform blijkt te zijn met de geldende wetgeving. Deze ontdekking kwam aan het licht nadat de woning beschikbaar kwam voor verhuur. Dit heeft niet alleen geleid tot ongemak, maar vooral een plotse kost om een nieuw toestel op korte termijn te laten plaatsen. Aangezien jullie een attest afgeleverd hebben is dit geen verborgen gebrek bij de aankoop van het huis. Gezien de ernst van deze kwestie verzoek ik dringend om een verklaring van uw kant met betrekking tot de onjuistheid van het verstrekte gasattest. Daarnaast vraag ik om een passende tegemoetkoming voor de onvoorziene kosten die ik heb moeten maken als gevolg van het afleveren van een attest dat niet strookt met de werkelijkheid. Ik bezorg hierbij de meeting die ik ontving van het toestel en de factuur om het toestel te vervangen. Ik ben ervan overtuigd dat we dit probleem op een constructieve en eerlijke manier kunnen oplossen. Ik zie uw spoedige reactie met belangstelling tegemoet en hoop op een snelle en bevredigende oplossing voor dit probleem.Met vriendelijke groetW. H.

Berichten (3)

Bulex

Naar: W. H.

25/02/2024

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex. Wij hebben je mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met je vraag.Wij vinden het belangrijk om je mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor je een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Het Bulex Service TeamCher client,Merci de prendre contact avec Bulex. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,L'équipe Service Bulex

Bulex

Naar: W. H.

06/03/2024

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex. Wij hebben je mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met je vraag.Wij vinden het belangrijk om je mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor je een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Het Bulex Service TeamCher client,Merci de prendre contact avec Bulex. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,L'équipe Service Bulex

Bulex

Naar: W. H.

11/03/2024

O.Réf/CM-B 10995562Geachte,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen.Na analyse van uw dossier met onze regionale verantwoordelijke, wat u hier meegeeft is niet geldig.Wij hebben een correct attest afgeleverd.Wij kunnen hiervoor geen terugbetaling doen.Met vriendelijke groeten,Veronica FarruggioMedewerker KlachtendienstCollaborateur Service PlaintesPhone +32 2 431 80 00www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform