Geachte mevrouw/heer,
Op 13/06/2025, is een technieker van u langsgekomen om onze gasketel te keuren. Bij aankomst bleek dat de gaswissel nog niet gebeurde, waardoor de ketel afgekeurd werd. Ik werd hierdoor verwezen naar de technieker van het merk van het toestel. Deze heeft de gaswissel gedaan en een attest bezorgd dat de ketel in orde is.
Ik stel echter vast dat het niet mogelijk is om opnieuw een afspraak bij jullie vast te leggen dewelke dringend moet gebeuren, voor 18/07/2025. Bij bellen naar jullie nummer werd er heel kort gereageerd dat mijn ketel niet in panne staat, dus ze niet willen komen. Augustus was de vroegste datum dat ze willen langskomen om te keuren.
Dit heeft geleid tot mijn zoektocht naar een andere persoon die in jullie plaats terug wil keuren, door de korte tijd is dit echter niet gemakkelijk. Zij stelden ook vast dat het attest door jullie technieker verkeerd ingevuld is. De technieker van Bosch had zijn attest goed ingevuld, waardoor dit voldoende geweest was om een goede keuring te hebben. Maar door jullie is het attest dus niet deftig ingevuld. Hierdoor ga ik dus ofwel een schadevergoeding moeten betalen voor het niet tijdig in orde brengen van mijn ketel, verplicht voor de verkoop van ons appartement, ofwel een extra kost om OPNIEUW iemand te laten komen controleren last minuten omdat jullie het attest niet goed ingevuld hadden.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen vrijdag 5 juli 2025 van jullie een oplossing te krijgen. Ofwel wens ik een nieuw attest waar op staat dat de keuring in orde is, het attest van Bosch heb ik al aan jullie bezorgd.
Ofwel attest aangevuld door een technieker ten laatste voor dinsdag 8 juli 2025.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht