Terug

keukenkasten Ixina komen los door gebruik van oven

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: IXINA BELGIUM

10/03/2022

Beste, Op 27/11/2017 werd mijn keuken geplaatst in mijn nieuwbouwwoning. Deze werd pas in gebruik genomen in de maand mei van het jaar 2018. Tegen een aparte muur staat een deel van de keuken met een aantal kasten, en ingebouwde oven en microgolf. Het probleem is dat het omhulsel van de kastdeuren langs de oven los zijn gekomen. op dit moment moet ik mijn kastdeuren die langs de oven staan open zetten om erger te voorkomen. Ik heb dit gemeld aan Ixina (Genk) en het antwoord was dat die 2 kastdeuren vervangen konden worden en dat ik hiervoor een plaatsingskost van 50 EUR moet betalen (!!) Bijkomende vertelde de medewerker me ook dat Ixina die kastdeuren niet meer maakt en dat als ik enkel de kapotte kastdeuren vervang ik verschil ga zien met de rest van de keuken. Als ik dan dit gedeelte helemaal wilde vervangen moest ik bijna 500 EUR (!!!) betalen. Ik wil bekomen dat Ixina die kastdeuren allemaal vervangt onder garantie. Ik kan er niets aan doen dat Ixina die kastdeuren niet meer maakt en ik vind ook dat als de kastdeuren lossen door het gebruik van de oven dat dat hun fout is en dat dit nooit zo uitgetekend had mogen worden. Ik heb mijn keuken ocharme een kleine 3 jaar in gebruik en ik gebruik mijn oven hooguit 1 x per week om iets op te warmen. Dit mag en kan de bedoeling niet zijn. Alvast bedankt om dit op te nemen en me feedback te geven. Als ik het geweten had dat dit zo zou lopen, zou ik nooit voor Ixina gekozen. Momenteel zou ik deze firma ook afraden aan anderen

Berichten (10)

IXINA BELGIUM

Naar: I. L.

11/03/2022

Geachte Mevrouw Liefsoons,Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail van gisteren, waarvoor onze dank.Uw aanvraag heeft als referentie IXBE360014048.De Klantendienst van uw ixina-Genk stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk van dienst te zijn.We danken u alvast voor uw geduld.Met vriendelijke groeten,CarlosHet ixina Team

I. L.

Naar: IXINA BELGIUM

18/03/2022

Beste, hebben jullie mijn klacht reeds kunnen bekijken? Bedankt

IXINA BELGIUM

Naar: I. L.

18/03/2022

Geachte Mevrouw Liefsoons,Ik schrijf u naar aanleiding van uw contact met onze klantendienst.We hebben kennis genomen van uw opmerkingen over uw ixina-winkel, die we vandaag opnieuw hebben gelanceerd.Ik wil u meedelen dat uw bestand momenteel in behandeling is door de klantendienst in uw ixina-Genk.Ze doen er alles aan om zo snel mogelijk contact met u op te nemen.Met Vriendelijke Groeten,CarlosHet ixina Team

I. L.

Naar: IXINA BELGIUM

25/03/2022

beste,mag ik de status van de klacht? bedankt

IXINA BELGIUM

Naar: I. L.

25/03/2022

Geachte Mevrouw Liefsoons,Ik schrijf u naar aanleiding van uw contact met onze klantendienst.We hebben kennis genomen van uw opmerkingen over uw ixina-winkel, die we vandaag opnieuw hebben gelanceerd.Ze doen er alles aan om zo snel mogelijk contact met u op te nemen.Met Vriendelijke Groeten,SvenjaHet ixina Team

I. L.

Naar: IXINA BELGIUM

29/03/2022

Beste, we zijn 20 dagen verder. Dit lijkt me toch niet zo ingewikkeld? Dit had nooit uitgetekend mogen worden als de kasten lossen en ik ben niet verantwoordelijk dat jullie niet meer die kasten maken. Graag vandaag reactie wat de status is!

I. L.

Naar: IXINA BELGIUM

13/04/2022

Opnieuw 2 weken verder. Dien ik hiermee verder te gaan?

I. L.

Naar: IXINA BELGIUM

03/05/2022

DATA NOT AVAILABLE

I. L.

Naar: IXINA BELGIUM

08/05/2022

Dit is niet meer serieus ???

IXINA BELGIUM

Naar: I. L.

11/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform