Het verhaal van onze IXINA BeLux -keuken is echt triestig! Delen mag want dit is een verwittiging voor iedereen.Onze 4de plaatser is net de deur uit ... En helaas staat de keuken nog niet in orde.Het begon allemaal in april 2016. Vol enthousiasme kozen en bestelden we een mooie keuken, volledig naar onze goesting, in de showroom te Sint-Kruis.De plaatsing werd tijdig gestart in augustus 2016. Dat die man het wat moeilijk had, daar heb ik nog steeds begrip voor... Maar: ons werkblad paste niet (lees: je kon links en rechts je hand tussen blad en muur steken), er werden plankjes geleverd in plaats van rekjes, enkele stukken waren niet meteen mee. Na 3,5 dagen was de man klaar en enkele maanden later kwam plaatser 2 afwerken. De rekjes werden geplaatst en om de ruimte tussen muur en werkblad te masqueren werden spatwandjes geplaatst.Yes, onze keuken was af.Helaas merkten we na 3 - 4 jaar al mankementjes op... Oh ja, keuken is veel in gebruik, we dachten het zo te laten... Tot de deurtjes begonnen af te pelen!!! Opnieuw contact met de topverkoper van IXINA Brugge . Hij zorgde er voor dat er nieuwe fronten besteld werden (jammer genoeg niet meer onze eerste keuze, dit was niet meer in het gamma)Na bijna een jaar kwam plaatser nummer 3 de boel recht trekken, dat was juni vorig jaar. Hij merkte veel zaken op en nam zijn tijd om herstellingen uit te voeren. Helaas was er opnieuw sprake van half werk bij de verkoper waardoor onze plinten onder de kasten niet geleverd werden en de deurknoppen niet op gelijke hoogte stonden omwille van verkeerde boringen. Elke maand opnieuw belde ik naar het filiaal, smekend/eisend dat de keuken terug in orde kwam... Eind januari dan tot aan de showroom geweest waar me verteld werd dat de juiste onderdelen besteld waren en de week erna zouden geleverd worden.Maar, vorige week had ik nog niets gehoord, 4 weken na dat de verkoper me verzekerde dat het snel in orde zou zijn!Je kan je wel voorstellen hou tevreden ik was dat plaatser nummer 4 vanmorgen langs kon komen!Tot hij zijn materiaal uithaalde... Opnieuw het verkeerde front en nog niet alle plinten konden geplaatst worden!!! Ook deze vakman haalde verschillende fouten aan die hij meteen zag in onze keuken.Ik hoop nu echt dat de eindverantwoordelijke Frank van Ixina Brugge op de Maalse Steenweg zelf eens deze klachten leest en tot bij ons kan komen. Wie weet kan de keuken opnieuw geplaatst worden op kosten van deze keten (3 van de 4 plaatsers vonden dat toch nodig aangezien er naast de punten die ik opnoem nog veel kleine zaken niet in orde zijn, waarschijnlijk van de opmeting en eerste plaatsing ...)