Terug

Keuken volledig betaald, half afgewerkt geplaatstt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: DSM Keukens

15/03/2021

Op 4/2 werd gestart bij de montage van onze keuken. We zijn nu 15/3 en hebben nog steeds geen data gekregen wanneer deze fagewerkt kan worden. Echter hebben wij het volledige bedrag betaald. Delen die gemonteerd werden zijn op sommige plaatsen stuk en vuil. Eeen schuif werd in die mate geplaatst dat ze niet langs de bovenkant kan geopend worden, enkel langs de zijkant. De granietboer is, na enkele mails en telefoons van onze kant eindelijk komen opmeten drie weken geleden, maar ook hier nog geen nieuws. Wij eisen ons volledig betaalde bedrag terug, na ontvangst mag de half-afgewerkte keuken opgehaald worden.

Berichten (4)

DSM Keukens

Naar: A. D.

26/03/2021

Geachte mevrouw De CatNa ons telefonisch contact van zonet zet ik u alles nog eens op mail ter bevestiging De firma Dedouruin komt vrijdag 2 april de steen plaatsen.De monteur Julie heeft me zonet gemeld hij zelf met u zal contact opnemen om af te spreken ter afwerking kort na plaatsing steen.Dit zijn de zaken die de monteur nog zal uitvoeren -De zijpanelen aan de ABS lijm opkuisen.- Overal acryl silicone plaatsen waar nodig.- Na montage graniet, muurpaneel te plaatsen.- Witte rooster in plint aan kookplaat te vervangen, is gebarsten.- Alle fronten regelen- Afwerking na graniet.Onze welgemeende excuses voor de euvels, wij laten uw keuken niet achter tot die is afgewerkt.Met vriendelijke groeten,Annick VerstuyftOffice manager besteldienst, customercareVaart Links 7,9850 Deinze

A. D.

Naar: DSM Keukens

27/04/2021

Beste,Ondertussen zijn we weer een aantal weken verder en ligt de graniet, muurpaneel werd geplaatst alsook de kapotte rooster werd vervangen. Fronten werden echter niet overal geregeld en ABS-lijm is nergens opgekuist.Hierover naar jullie gemaild enkele weken terug maar weer geen reactie ontvangen.Zulke onprofessionaliteit hebben wij nog nooit meegemaakt!

DSM Keukens

Naar: A. D.

28/04/2021

Geachte mevrouw Beste dienst TestaankoopOndertussen heeft u de monteur aan de lijn gehad en zou hij met u hebben afgesproken om maandagmorgen 3/5 bij u langs te komen om de fronten bij te regelen waar nodig en de lijmresten te verwijderen.Onze welgemeende excuses hiervoor.Hopende u hiermee van dienst te zijn.Met vriendelijke groeten,Annick VerstuyftOffice manager besteldienst, aftersales, logistiek, magazijnenVaart Links 7,9850 Deinze

DSM Keukens

Naar: A. D.

29/04/2021

Heel jammer dat we enkel reactie krijgen wanneer we via Testaankoop mailen.Uw onderaannemer is inderdaad langsgekomen - een tweede maal zonder aankondigen - met de vraag: 'Wat nu eigenlijk ons probleem is?!'Wij zijn jullie manier van werken echt kotsbeu! Hebben zoveel spijt ooit voor jullie gekozen te hebben. We zullen er ook alles aan doen om te voorkomen dat familie, vrienden en kennissen voor jullie zouden kiezen.Echt schrijnend....Bijgevoegd enkele foto's die ik zojuist nam.Annelies


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform