Terug

KEUKEN SLECHT GEPLAATST

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: DSM Keukens

09/12/2022

Beste, keuken aangekocht bij DSM ter waarde van € 30 000. de fouten bij installatie - factuur- schiereiland stond volledig los, ook los van de muur, kon keuken volledig verschuiven.-vaatwas verkeerd gemonteerd -dampkap te kort gemonteerd-luifel in verstek, gaapt op sommige plaatsen 1 cm open- deuren niet afgeregeld- wij moesten alles voor zien ivm afvoerbuizen dampkap, uiteindelijk had dsm dit toch mee = verloren kost die wij hebben moeten uitvoeren.- niets opgekit naast mijn passtukken- hangkasten niet waterpas.- artikels die kort die wel afgesproken waren.wij hebben na het plaatsen van keuken nog alles mogen rechtzetten en vast maken zodat de techniekers voor het werkblad alles mooi konden opmeten, gaten opvullen, leufel terug afbreken en recht hangen, toesteek proberen te rechten. Voor een keuken van 30 000 euro verwacht je dat deze af is.aangetekende brief naar DSM gestuurd, conclussie geen tegemoet koming voor de verloren kosten die wij gemaakt hebben ivm dampkapbuizen, en bochten. geen toegemoetkoming voor hun fouten.de artikel die te kort was wel al in bestelling bij DSM.

Berichten (2)

DSM Keukens

Naar: C. V.

12/12/2022

Beste,We ontvingen de klacht waarvan we de inhoud toch betwisten.De keuken werd geplaatst op 28/11/2022, tijdens de plaatsing werd er een voorlopig werkblad geplaatst.De granitier komt de keuken opmeten eens deze geplaatst is, nadien komen ze dan het stenen werkblad plaatsen.Na de plaatsing van dit blad komen wij terug om de deuren bij te regelen en eventuele beschadigingen of manco's aan te passen/ plaatsen.De klant heeft na de plaatsing van de keuken, niet afgewacht en heeft zelf gehandeld.We hebben noch de tijd gekregen om het verslag van de monteur te ontvangen, noch onze werfopvolger langs te sturen. We kunnen dus absoluut niet verantwoordelijk gesteld worden wat betreft de aangehaalde punten.De onderdelen die manco waren zijn reeds besteld en komen zeker in orde, wij zetten steeds alles op alles om de keukens perfect af te werken. We realiseren ons dat we soms op de goodwill en het geduld van de klanten moeten rekenen, echter in dit geval werden er stappen ondernomen door de klant zonder ons te contacteren of af te wachten.Onze werfopvolger contacteert de klant uiterlijk morgen om een afspraak in te plannen om ter plaatse te gaan, nadien kan bekeken worden wat er nog dient te gebeuren.Zoals reeds eerder aangegeven zullen wij niet ingaan op de vraag wat betreft compensaties en dergelijke.Hopende u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben,'‹Metvriendelijkegroeten,'‹'‹'‹SofieWILLEMSCommercieelmanagementassistentt:+3292371053esofie.willems@dsmkeukens.bewwww.dsmkeukens.beaVaartLinks7,9850,Nevele

C. V.

Naar: DSM Keukens

12/12/2022

Beste,Wij hebben alles doorgestuurd foto’s en filmpjes, jullie hebben de fout zelf toegegeven ( dhr. Sander en Mvr Kristen) eens het blad erop ligt kan je de onderkasten niet vast maken aan de grond noch muur.Idem dampkap niet vast aangesloten, we kunnen er zelf niet meer aan zonder de toesteek open te breken… Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform