Beste,We ontvingen de klacht waarvan we de inhoud toch betwisten.De keuken werd geplaatst op 28/11/2022, tijdens de plaatsing werd er een voorlopig werkblad geplaatst.De granitier komt de keuken opmeten eens deze geplaatst is, nadien komen ze dan het stenen werkblad plaatsen.Na de plaatsing van dit blad komen wij terug om de deuren bij te regelen en eventuele beschadigingen of manco's aan te passen/ plaatsen.De klant heeft na de plaatsing van de keuken, niet afgewacht en heeft zelf gehandeld.We hebben noch de tijd gekregen om het verslag van de monteur te ontvangen, noch onze werfopvolger langs te sturen. We kunnen dus absoluut niet verantwoordelijk gesteld worden wat betreft de aangehaalde punten.De onderdelen die manco waren zijn reeds besteld en komen zeker in orde, wij zetten steeds alles op alles om de keukens perfect af te werken. We realiseren ons dat we soms op de goodwill en het geduld van de klanten moeten rekenen, echter in dit geval werden er stappen ondernomen door de klant zonder ons te contacteren of af te wachten.Onze werfopvolger contacteert de klant uiterlijk morgen om een afspraak in te plannen om ter plaatse te gaan, nadien kan bekeken worden wat er nog dient te gebeuren.Zoals reeds eerder aangegeven zullen wij niet ingaan op de vraag wat betreft compensaties en dergelijke.Hopende u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben,'‹Metvriendelijkegroeten,'‹'‹'‹SofieWILLEMSCommercieelmanagementassistentt:+3292371053esofie.willems@dsmkeukens.bewwww.dsmkeukens.beaVaartLinks7,9850,Nevele