Klacht
D. D.
Naar: KREFEL
Eind 2014 bestelde ik een nieuwe keuken bij Krëfel om in mijn huurappartement te laten installeren. Deze keuken werd begin maart 2015 geleverd en geïnstalleerd op 12/03/2015. Jammer genoeg ontbrak bij de levering de microgolfoven. Eveneens was er een verkeerde levering, drie kasten werden geleverd met handvat daar normaal het ‘touch-to-open-systeem’ moest worden voorzien. De geleverde kasten met handvaten kunnen bij het openen de andere kastdeuren van de keuken beschadigen. Ik schreef jullie aan via email op 3/05/2015 om jullie deze mankementen mede te delen daar ik van jullie tot op die dag geen enkel bericht mocht ontvangen voor wat betreft de oplevering. Ik liet jullie hierbij weten dat omwille van deze onafgewerkte keuken ik het appartement niet kan verhuren. Ik was tevens niet persoonlijk aanwezig bij de oplevering van de keuken op de dag van de plaatsing van de keuken. Kreeg via email antwoord op 5/05/2015 dat de microgolfoven eerstdaags bij de plaatser nageleverd zal worden. Wat betreft de kastdeuren deze zijn niet in jullie bezit en zal later worden gecontacteerd van zodra deze in jullie depot worden ontvangen om deze door de plaatser te laten vervangen. Op 26/05/2015 schrijf ik jullie opnieuw aan via email daar ik nog steeds niet werd gecontacteerd. Ik laat jullie opnieuw weten dat ik het appartement nog steeds niet kan verhuren. Daar ik geen antwoord kreeg contacteer ik Pauline Catteau van jullie zaak te Drogenbos waar ik de keuken bestelde. Zij laat mij weten dat het nodige wordt gedaan om mijn dossier vooruit te helpen.Midden juni 2015 wordt uiteindelijk de microgolfoven (deze blijkt een nieuw model te zijn waarvan de knoppen verschillen van deze van de oven) geleverd echter geen nieuws van de verkeerde levering van de keukenkasten. Opnieuw schrijf ik jullie aan op 23/06/2015 om opnieuw aan te kaarten dat na 4 maanden na de plaatsing van de keuken deze nog steeds niet is afgewerkt. Het appartement wordt nog steeds niet verhuurd. Kreeg geen antwoord van de dienst na verkoop maar echter wel van de Pauline Catteau, waarnaar ik eveneens de mail had doorgestuurd. Zij laat mij weten dat zij, via de centrale heeft vernomen, dat ik de komende week zal worden gecontacteerd om een afspraak te nemen voor de plaatsing van de 3 kastdeuren die op 22/06/2015 in jullie centrale zijn toegekomen.Op 29/07/2015 komt de technieker langs maar echter blijkt dat het touch-to-open systeem opnieuw ontbreekt. Enkel drie nieuwe deurtjes zonder handvaten werden geleverd. De technieker laat mij weten dat deze opnieuw moeten worden besteld en dat dit zeker 4 à 6 weken kan duren. Diezelfde dag schrijf ik jullie opnieuw aan om mijn ontsteltenis te laten weten maar kreeg tot op vandaag nog altijd geen respons. In deze mail vraag ik hoe jullie deze situatie gaan compenseren? Wij zijn nu ondertussen 2 maanden (bijna 7 maanden later sinds de plaatsing van de keuken) verder en heb sinds 29/07/2015 niets meer gehoord van de dienst na verkoop. Mijn appartement wordt tot op heden nog niet verhuurd!
Berichten (8)
D. D.
Naar: KREFEL
DATA NOT AVAILABLE
KREFEL
Naar: D. D.
Geachte Mevrouw,Geachte Heer,Wij ontvingen uw mail van 28 september jongstleden voor voormelde klant ingoede orde en informeren u dienaangaande Er werd in onderling overleg met uw client een afspraak gemaakt op 30oktober eerstkomend om de laatste stukken in zijn keuken te plaatsen viaonze zorgen door onze technieker.Wij willen ons oprecht verontschuldigen voor het opgelopen en veroorzaakteongemak, dit geheel buiten onze wil.Wij hopen dat de keuken van uw client hem/haar, na deze interventie,volledige voldoening zal schenken en dat wij hem/haar steeds tot onzetrouwe klanten mogen rekenen.U een goede ontvangst toewensend van ons schrijven, verblijven wij, GeachteMevrouw, Geachte Heer,met oprechte hoogachting.Paul HauloyDienst Na Verkoop Krefel KeukensService Après Vente Cuisines Krefel
D. D.
Naar: KREFEL
DATA NOT AVAILABLE
D. D.
Naar: KREFEL
Geachte Meneer, Ik heb op mijn schrijven van 21/10/2015 via de website ‘Test-Aankoop’ nog altijd geen antwoord mogen bekomen.De afspraak van 30/10/2015 heeft effectief kunnen plaats vinden. In eerste instantie bleek de levering van de scharnieren ‘pouch-to-open’ opnieuw verkeerd te zijn. De technieker heeft ter plaatse nogmaals moeten bellen naar de dienst na verkoop om voor de tweede keer de juiste scharnieren te moeten bestellen. Dit kon toch niet waar zijn?Bij het nakijken in de bestelwagen heeft de technieker toevallig nog 3 scharnieren van het type ‘pouch-to-open’ kunnen terugvinden. Hij vertelde dat dit overschotten zijn van voorgaande geplaatste keukens. Waren deze overschotten niet vroeger beschikbaar en waarom werd dit niet eerder nagegaan?De keuken werd geplaatst op 12/03/2015 en bijna 8 maanden later wordt deze uiteindelijk afgewerkt. Dit is voor mij uiteraard een zeer groot ongemak daar ik tijdens deze lange wachtperiode het huurappartement niet heb kunnen verhuren. Hierbij blijkt dat de microgolfoven nog altijd niet overeenstemt met de oven. De toetsten van beide modellen zijn verschillend.Zoals ik al meermaals naar jullie heb geschreven, vraag ik opnieuw welke compensatie mij zullen aanbieden voor deze ongelofelijk lange wachtperiode waarbij het appartement niet werd verhuurd? Wat stelt u mij voor, voor het verschil in de ovens?Wachtend op een uiteindelijke reactie, stuur ik u mijn oprechte groeten.Tanja Depuydt
KREFEL
Naar: D. D.
Geachte Mevrouw,Geachte Heer,Wil volgend ons antwoord - copij van de verstuurde brief aan onze klantheden - te willen vinden aub (See attached file 20151106140917173.pdf) .Het keukendossier is in het frans, vandaar de brief aan de klant eveneensin het frans.U een goede ontvangst toewensend, verblijven wij, Geachte Mevrouw, GeachteHeer,met achtingsvolle groeten.Paul HauloyDienst Na Verkoop Krefel KeukensService Après Vente Cuisines Krefel K3810705
D. D.
Naar: KREFEL
Geachte Heer,Ik heb de copij van uw brief via de website van Test-Aankoop kunnen lezen. Tot op heden heb ik nog altijd niets mogen ontvangen via de Post.Ik apprecieer het feit dat u mij bedankt voor het vertrouwen die ik heb vertoond bij de aankoop van een nieuwe keuken binnen uw bedrijf. Daarentegen ben ik, bij het ganse verloop van de installatie van deze nieuwe keuken, het vertrouwen volledig verloren. Ik betreur ten zeerste de non-communicatie die u hebt gevoerd gedurende deze zeer lange periode van bijna 8 maanden. Echter ben ik wel tevreden hoe de aankoop is verlopen samen met mevrouw Pauline Catteau van Krëfel keukens Drogenbos. Zoals ik al meermaals heb geschreven is het appartement, waar de nieuwe keuken werd geïnstalleerd, gedurende maanden niet kunnen verhuurd worden. Daarbij herinner ik u nogmaals dat de microgolfoven nog altijd niet overeenstemt met de oven. De toetsen van beide modellen zijn verschillend.Omwille van dit alles vind ik uw commerciële geste die u mij aanbiedt zeer summier.Ik hoop ten stelligste dat u deze geste herbekijkt.Oprechte groeten,Tanja Depuydt
D. D.
Naar: KREFEL
Geachte Heer, Daar ik op mijn bericht van 9 november ll. geen antwoord heb bekomen, voel ik mij zo vrij om u nogmaals aan te schrijven. Ik heb de copij van uw brief via de website van Test-Aankoop op 6 november 2015 kunnen lezen.Zoals ik al u al meermaals heb laten weten, is het appartement, waar de nieuwe keuken werd geïnstalleerd, gedurende maanden niet kunnen verhuurd worden. Daarbij herinner ik u nogmaals dat de microgolfoven nog altijd niet overeenstemt met de oven. De toetsen van beide modellen zijn verschillend. Omwille van dit alles vind ik de commerciële geste die u mij aanbiedt zeer summier. Ik hoop ten stelligste dat u deze geste herbekijkt en hoop een antwoord te bekomen. Oprechte groeten, Tanja Depuydt
KREFEL
Naar: D. D.
Geachte Mevrouw De Puydt,Wij ontvingen uw mail van 27 november jongstleden in goede orde eninformeren u dienaangaande Wij verwijzen naar ons schrijven aan u van 19 november jongstleden.Wij blijven bij ons standpunt en kunnen geen gunstig gevolg geven op uwbijkomende vraag om een extra commerciele geste in dit dossier.U een goede ontvangst toewensend van ons schrijven, tekenen wij, GeachteMevrouw De Puydt,met achtingsvolle groeten.Met vriendelijke groeten - Meilleures salutations - Best regardsPaul HauloyCustomer Care02/255.00.10(Embedded image moved to file: pic26517.gif)Steenstraat 44 - Industrie zone 4 't Sas - 1851 GrimbergenHumbeekkeukenscuisinessav@krefel.be
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten