Beste, ik heb een keuken besteld in januari 2022, de plaatsing werd voorzien in september 2022. Dit werd uitgesteld tot in oktober 2022. Een week voor de plaatsing werd ik gecontacteerd om de betaling uit te voeren, het volledige bedrag. Dit moest binnen enkele dagen voltooid zijn. Zo niet werd er niets geleverd. Bij de levering van de keuken bleek dat er verschillende elementen ontbraken van de keuken, er was hier geen communicatie over geweest, ook niets terug te vinden op de leveringsbon. Bij de plaatsing zijn we hier achter gekomen. Alle tekorten werden onmiddellijk besteld en zou voorzien zijn voor november. In november bleek dat nog niet alles geleverd was. Ondertussen zijn we februari en wachten we nog op twee lades, een front van een kast en op een onderdeel van de dampkap. Het is heel moeilijk om in communicatie te gaan met het bedrijf, je komt bij een telefoniste terecht die niet kan of mag doorverbinden. Ook over de plaatsing zijn we niet tevreden, sommige zaken beginnen na enkele weken al te lossen en zijn niet goed gehecht. Het werkblad helt ook niet ver genoeg over, dus een fout bij de opmeting. Alvast bedankt om dit dringend in orde te brengen. De keuken is volledig betaald en wij hebben na 5 maanden nog steeds geen afgewerkte keuken. Sarah Dupont