Terug

keuken niet volledig afgewerkt zoals het moet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

12/05/2023

Beste, in oktober 2020 is onze keuken van Keukens De Abdij geleverd en de dag erna geplaatst. Bij schade aan de muur (na pleisterwerken) door dozen te verzetten, is er nooit op onze mail/klacht gereageerd geweest.Verkeerde kastdeuren geleverd en na veel telefoontjes uiteindelijk de juiste gekregen.In december 2022 merk ik dat de kookplaat los ligt. Na verschillende telefoontjes is er 10 januari 2023 iemand langs gekomen om dit vast te stellen. Rubber rond kookplaat werd nooit geplaatst. Dit gingen ze bestellen en ging maximum 1 maand duren. We zijn 4 maanden verder en dit is nog altijd niet in orde. Ik heb wekelijks en 2 wekelijks (want de weken gaan snel) gebeld naar het kantoor in Ninove om de stand van zaken te vragen. Telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Ofwel is de persoon die dit regelt niet aanwezig, in verlof, is het niet aanwezig, vinden ze het niet in het magazijn. Als we hem wel aan de lijn krijgen, werd dit opnieuw besteld (als ik ze moet geloven is dit rubber al 10x besteld geweest waarschijnlijk.) Uiteindelijk hebben we iemand van de firma Whirlpool zelf over de vloer gehad vandaag (12/05/2023). Dit kan besteld worden door hem en laten leveren maar dan moeten we het zelf plaatsen. Als zij het plaatsen zou dit op 209 euro servicekosten komen (terwijl de keuken nooit in orde is geweest en ik niets meer betaal) of wanneer het rubber bij ons is, iemand proberen van keukens de abdij te pakken te krijgen om dit te komen plaatsen. Uiteraard lijkt dit na alles ook een onbegonnen klus.Die man van Whirlpool zegt dat dit geen 4 maanden kan duren en dat ze dit zeker voorradig moeten hebben in magazijn. Dus al onze telefoons zijn dan voor niets want ze doen blijkbaar niets van Keukens De Abdij zelf.Ivm de schade aan de muur nooit meer iets gehoord, na telkens te horen te krijgen 'we zullen dit doorgeven mevrouw', 'we zullen dit in het dossier zetten'.En nu is na 4 maanden een simpel rubber nog altijd niet aanwezig en is nooit geplaatst geweest.De kasten zelf hangen ook niet recht sinds plaatsing, maar dat ter zijde.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform