Beste,Op 27/7/2023 hebben we bij Ixina Brecht (St-Job) een keuken besteld, contactpersoon was Peter Roose.Bestelbon: nr.220111/2 (220087), offerte ref.204/1Een voorschot van € 5.460 werd betaald op 31/7/2023De geplande levertermijn was voorzien voor einde oktober (43/2023)Op 10/11/2023 werd de locatie voor de keuken opgemeten door de keukenmonteur.Later werd de plaatsingsdatum dan op 16/1/2024 vastgelegd.Begin januari (11/1/2024) hebben we vanuit de winkel het bericht gekregen dat er niet geleverd kon worden wegens problemen in de fabriek.Daarna nog regelmatig getracht telefonisch contact op te nemen met deze winkel, zonder resultaat.Ondertussen blijkt de winkel het probleem en definitief gesloten te zijn. De winkel is ook niet meer terug te vinden op de website van Ixina.Telefonisch contact opgenomen met Ixina België, waren van niets op de hoogte ‘maar gingen het doorgeven’. Voorlopig niets van gehoord.Zowel via chat als via mail (klantendienst Ixina) contact opgenomen, ook hier geen antwoord, zelfs geen standaard mailbevestiging ontvangen. Hoe gaat dit nu verder voor onze levering?- Neemt een ander filiaal deze opdracht over?- Wordt de levering geannuleerd, en het voorschot uiteraard terugbetaald?- Een andere oplossing?Graag snel een antwoord/oplossing voor dit probleem.Zonder de keuken kan de nieuwbouwwoning niet betrokken worden. Vriendelijke groeten,