Terug

keuken niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: IXINA BELGIUM

05/02/2024

Beste,Op 27/7/2023 hebben we bij Ixina Brecht (St-Job) een keuken besteld, contactpersoon was Peter Roose.Bestelbon: nr.220111/2 (220087), offerte ref.204/1Een voorschot van € 5.460 werd betaald op 31/7/2023De geplande levertermijn was voorzien voor einde oktober (43/2023)Op 10/11/2023 werd de locatie voor de keuken opgemeten door de keukenmonteur.Later werd de plaatsingsdatum dan op 16/1/2024 vastgelegd.Begin januari (11/1/2024) hebben we vanuit de winkel het bericht gekregen dat er niet geleverd kon worden wegens problemen in de fabriek.Daarna nog regelmatig getracht telefonisch contact op te nemen met deze winkel, zonder resultaat.Ondertussen blijkt de winkel het probleem en definitief gesloten te zijn. De winkel is ook niet meer terug te vinden op de website van Ixina.Telefonisch contact opgenomen met Ixina België, waren van niets op de hoogte ‘maar gingen het doorgeven’. Voorlopig niets van gehoord.Zowel via chat als via mail (klantendienst Ixina) contact opgenomen, ook hier geen antwoord, zelfs geen standaard mailbevestiging ontvangen. Hoe gaat dit nu verder voor onze levering?- Neemt een ander filiaal deze opdracht over?- Wordt de levering geannuleerd, en het voorschot uiteraard terugbetaald?- Een andere oplossing?Graag snel een antwoord/oplossing voor dit probleem.Zonder de keuken kan de nieuwbouwwoning niet betrokken worden. Vriendelijke groeten,

Berichten (3)

IXINA BELGIUM

Naar: P. S.

05/02/2024

Geacte Heer Stremes,Wij bevestigen de goede ontvangst van u email van vandaag die onze beste aandacht heeft gekregen.Aangezien de winkel in Sint-Job momenteel gesloten is, werken wij aan een oplossing.Wees gerust, we zullen contact met u opnemen zodra we meer informatie hebben.Wij danken u voor uw geduld.Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Mit freundlichen Grüßen,SvenjaService Clientèle/ KlantendienstCustomer ServiceKundendienstwww.ixina.be s:www.ixina.lu------------------- Message d'origine -------------------test-aankoop.beReçu Mon Feb 05 2024 09:50::25 GMT+0100 (heure normale d’Europe centrale)À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.beSujet: Klacht - keuken niet geleverd - (CPTBE01965266-46)

P. S.

Naar: IXINA BELGIUM

11/02/2024

Beste,We zijn ondertussen een week verder en we hebben nog steeds geen informatie gekregen hoe het nu verder gaat met onze bestelde keuken.Zonder deze keuken kunnen we de nieuwbouw niet betrekken.Graag dringend een oplossing / voorstel hiervoor.Vriendelijke groeten,Stremes - Van der Aa

P. S.

Naar: IXINA BELGIUM

18/02/2024

Beste,Het verwondert ons dat we nog steeds geen antwoord gekregen hebben wat de levering van onze keuken betreft.We willen duidelijke antwoorden op de vragen- wanneer wordt onze keuken geleverd?- wordt ze nog wel geleverd?- neemt een ander winkel het dossier over?- werd de keuken eigenlijk al geproduceerd vermits ze pas op 10/11/2023 werd opgemeten om op 16/1 geplaatst te worden?We verwachten spoedig iets concreets van Ixina te vernemen.Met de nietszeggende standaard antwoorden nemen we geen genoegen meer.Het door Ixina gevraagde 'geduld' raakt op, u begrijpt dat een verhuis naar een woning zonder keuken uitgesloten is.Groeten,Peter Stremes, Linda Van der Aa


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform