Wij wenden ons tot u omdat ons geduld stilaan op geraakt en omdat wij niet meer weten tot wie wij ons kunnen wenden. In het kort ons verhaal : 1. In december 2021 kochten wij een keuken van ongeveer 25.000 euro in uw toonzaal in Tielt-Winge.2. Installatie werd voorzien en is gebeurd in 6/2021 doch er waren een aantal gebreken en tekortkomingen waarvoor jullie moesten terug komen. (vb geen microgolf, geen inductievuur, een kast zonder spots enz..)3. Deze afwerking is uiteindelijk uitgevoerd op 8/9/2022.4. Het granieten werkblad is uw toeleverancier komen opmeten op 24/8/2022. Hij vertelde ons dat het klaar zou zijn binnen de 10 werkdagen. Wij zijn ondertussen weer 1.5 maand verder en hebben onze klacht al doorgespeeld tot op directie niveau. Daar kregen we het antwoord dat er contact zou genomen worden met de steenleverancier en dat wij als prioriteit zouden worden behandeld. Een heel vaag antwoord want nu weer 2 weken verder, blijft het heel stil. Buiten een antwoord dat de steenleverancier op technische gegevens wacht, geen verdere aktie naar ons toe, geen afspraak voor plaatsing enz... Als wij uw diensten contacteren komen we , na > 15 minuten in wacht te staan, eindelijk met iemand in contact. Wij vragen naar onze dossierbeheerder maar die krijgen wij nooit aan de lijn. Er wordt ons beloofd dat we de dag zelf nog zullen worden terug gebeld, maar dat gebeurt dus niet. Via mail krijgen we of geen antwoord, of iets in de zin van “we gaan onze leverancier asap contacteren”. Wij hebben geen zaken met de steenleverancier en hebben onze keuken bij jullie besteld. Het is aan jullie om ervoor te zorgen dat alles geinstalleerd wordt conform het contract, ongeacht u nu werkt met toeleveranciers of niet. U begrijpt waarschijnlijk heel goed wat wij deze manier van handelen en communiceren niet op prijs stellen. U vraagt van uw klanten het totale bedrag te betalen vooraleer er ook maar iets geleverd wordt. Ook al kennen wij jullie bedrijf niet (je zet niet ieder jaar een keuken), hebben wij jullie dit vertrouwen gegeven. Helaas moeten we vaststellen dat U uw engagement niet nakomt hetgeen frustrerend is, vooral als de communicatie zo stroef verloopt. In jullie contract staat dat de voorgestelde leveringstijd niet met meer dan 30% mag overschreden worden. Daar zitten jullie al ruim boven ! Ons 1ste contact in de winkel was gewoon super. Wij hebben een zeer positieve review geschreven. Uw dienst na verkoop en installatie stelt echter zwaar teleur.Wij eisen een concrete datum voor de installatie van het werkblad en willen niet weer aan het lijntje worden gehouden. Uw slogan “beleef uw keuken” was goed in de showroom. Ik veronderstel dat een negatieve belevenis van onze keuken (hetgeen wij nu ervaren) niet uw bedoeling kan zijn.