Terug

Keuken die slechts gedeeltelijk werd geplaatst door IXINA Aartselaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: IXINA BELGIUM

13/11/2019

Beste,Onze keuken werd op 12 september voor een deel geïnstalleerd , o.a. omdat een verkeerde kast werd geleverd. NIET geïnstalleerd : alle bovenkasten, vaatwasser, frigo, dampkap, microgolf, warmhoudlade, plinten, afwerking tussen boven- en onderkasten en boven de kasten, verlichting, indeling (vb. afvalbakjes).Wat niet werd geïnstalleerd staat al de hele tijd in dozen in onze eetkamer die daardoor onbruikbaar is, keukengerei staat in verschillende plastic bakken, de etensgeuren blijven in huis hangen, ...Ondertussen heeft Ixina Aartselaar telefonisch bevestigd dat de juiste kast bij hen is toegekomen, maar krijgen we nog steeds geen datum waarop onze keuken zal worden afgewerkt omdat zij geen installateur beschikbaar hebben. Nochtans wist men dat onze keuken nog niet afgewerkt was en men dus na levering van de juiste kast de verdere installatie nog moest inplannen.Wij nemen heel regelmatig telefonisch contact op, maar we krijgen geen enkele reactie. Ook op mails wordt niet gereageerd.Via de klantendienst (nationaal) kregen we enkel een dossiernummer.Wij zijn dit HEEL beu en willen zo snel mogelijk (en zeker ruim voor de feestdagen) de keuken die we besteld en betaald hebben!Tevens verwachten we een compensatie omdat we al de hele tijd in deze situatie zitten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform