Terug

Ketelonderhoud

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: Luminus

09/10/2023

Beste, Na al enkele keren met jullie contact te hebben gehad in verband met een nieuwe afspraak te maken voor ons ketelonderhoud is dit nog steeds niet opgelost. Via mail moest ik jullie opbellen voor een nieuwe afspraak omdat er gezegd geweest was dat de technieker een 30tal min op voorand mij ging opbellen. Dit was niet het geval waardoor wij net naar de winkel waren toen de technieker aan de deur stond. Ik had hier omtrent gebeld en gemaild en er kon een nieuwe afspraak gemaakt worden. Nu heb ik daarnet weer gebeld naar jullie en plots kan er zogezegd geen nieuwe afspraak gemaakt worden zonder dat we opnieuw die €69.95 betalen. Wat is dit eigenlijk bij jullie? Moet er eigenlijk echt telkens gedreigd worden met een klacht alvorens het plotseling toch kan opgelost worden?? Wij zijn dit echt beu aan het worden want het is altijd wel iets dat zogezegd niet lukt en als we dan bellen krijgen we iemand aan de telefoon die er niets van kent of dergelijke. Kijk wij zullen een klacht indienen via test aankoop want wij betalen niet weer €69.95 voor dat ketelonderhoud. Iedereen bij jullie zegt telkens wat anders en blijven ons maar aan het leintje houden

Berichten (1)

T. D.

Naar: Luminus

02/11/2023

Zouden jullie toevallig ondertussen al wat meer weten aub? Dit blijft maar duren. Alsook krijg ik geen reactie......


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform