Terug

Ketelonderhoud

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Eneco

14/11/2022

BesteIk was klant van Eneco Kln 5454048222 en voor mijn 2 jaarlijks onderhoud stuurt Eneco mij naar Homeserve Belgium Kln C65177131 daar betaal ik 7 euro per maand voor de ketel van 7/3/2022 .Heb mijn ketel laten nazien een paar maanden geleden door Homeserve en ik krijg een factuur van Eneco van 210 euro eenmalig ketelonderhoud .daar ben ik niet mee akkoord ik betaal 7 euro per Maand en moet nu nog is 210 aan Eneco betalen daar is mij niets over verteld.Mvg

Berichten (1)

Eneco

Naar: N. B.

02/12/2022

Beste Norbert,Bedankt voor je bericht.Het is inderdaad niet de bedoeling dat je twee keer voor je onderhoud betaalt. We willen dit samen met onze partner onderzoeken. We hebben jou op 28 november 2022 een e-mail gestuurd die je kunt beantwoorden met een kopie van de facturen. Heb je deze e-mail correct ontvangen?Ik stuur jou binnen enkele minuten ook nog een e-mail die je kunt beantwoorden.Alvast bedankt voor je reactie. Fijne dag gewenst!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform