Beste, Ik bestelde op 27 januari 2021 een opwaardering van mijn telenet-producten omwille van de kerstpromo. Ik had reeds de pak: tv + vaste telefoon + internet. Wanneer ik zou overgaan naar WIGO9 (voorgaande abonnemenet + 2 gsm abonnementen) dan zou ik voor 99 als kerstgeschenkt een LG tv ter waarde van 499 euro ontvangen. Ik ben hiermee akkoord gegaan en heb bij de bestelling de tv geselecteerd. Op mijn scherm heb ik de melding gekregen dat de tv na 6 weken zou worden geleverd, doch heb hiervan geen e-mail meer gekregen. Gezien de tv na 6 weken niet is toegekomen, heb ik telefonisch contact opgenomen. Hier beweerde men dat de bestelling van de tv niet rond was en dat ik hiervan een e-mail zou hebben ontvangen. Ik zou dan via de ontvangen mail de tv kunnen bestellen, doch ik was ondertussen te laat.Ik heb op geen enkel moment een e-mail gekregen van telenet met de melding dat de bestelling van mijn tv niet in orde is.Terwijl mijn abonnementsaanpassing wel gelukt is vind ik het raar dat de bestelling van de tv niet is doorgegaan terwijl ik dit duidelijk heb aangeduid bij de bestelling van mijn abonnement.Graag had ik toch de tv aan de afgesproken prijs van 99 euro willen ontvangen. Graag had ik jullie tussenkomst hieromtrent.mvg,Ferhat GÜLVisvangststraat 743582 Beringen