Terug

KBC is onbetrouwbaar bij terugbetalingen hospitalisatiekosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: KBC Verzekering

09/06/2023

Geachte,Ik kan enkel maar vaststellen dat KBC onbetrouwbaar is bij het terug vergoeden van de kosten bij hospitalisatie.Wat is het nut van een assurcard als de bedragen betaald via deze kaart onmidddelijk zonder verklaarbare redenen terug worden afgetrokken van de terug te vergoeden bedragen?Indien je dan om een verklaring vraagt, dan wordt je :- ofwel afgewimpeld met leugenachtige smoesjes- ofwel met een verklaring om de oren geslagen gebaseerd op onwaarheden.Kosten van behandelingen en medicatie worden in eerste instantie altijd afgewimpeld met het smoesje van ' geen oorzakelijk verband ', zelfs indien je al vooraf aangegeven hebt dat je naar een bijkomende specialist bent door verwezen door je behandelende arts.Hierbij vraag ik dan ook om alle openstaande bedragen terug te vergoeden.Dank bij voorbaat.MvgKoen Vanoverberghe

Berichten (4)

KBC Verzekering

Naar: K. V.

09/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

KBC Verzekering

Naar: K. V.

09/06/2023

ConfidentialGeachte mevrouw, geachte heer,We hebben uw mail en het bericht van de heer Vanoverberghe goed ontvangen.We zullen dit nakijken en de heer Vanoverberghe zo snel mogelijk en uiterlijk binnen de 30 dagen een antwoord bezorgen.Met vriendelijke groeten,KBC-Klachtenmanagement Disclaimer

K. V.

Naar: KBC Verzekering

20/06/2023

Geachte,In bijlage nogmaals mijn reactie op Uw antwoord, dd. 9/06/2023 dat ik pas heb ontvangen op 19/06/2023.MvgKoen Vanoverberghe

KBC Verzekering

Naar: K. V.

20/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform