Terug

Kapotte zetelzit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

M. J.

Naar: Seats and Sofas

15/08/2024

Beste, Dinsdag 13 augustus ben ik mijn zetel gaan halen bij Seats and sofa’s. Eenmaal thuis gekomen de zetel uit de verpakking gehaald en gemerkt dat er 1 zit kapot is. Contact opgenomen met Seats and sofa’s 13 augustus voor wat er nu moest gebeuren. Vandaag een mail gekregen dat ik de zetel terug moet brengen naar hun filiaal? Dus ik moet opnieuw een camionet gaan huren voor meer als 100 euro en de zetel terugbrengen? En zelf voor de kosten opdraaien? Ze leveren mij een kapotte zetel dus vind ik dat ze hem zelf mogen komen halen nu en een goede brengen ook. Ik ga niet betalen voor hun fouten. Al paar keer proberen bellen maar krijg hun niet te pakken vandaag…


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform