Terug

Kapotte zetel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: Seats and Sofas

28/02/2020

Beste, ik heb een zetel gekocht bij jullie. Bij het openen van de verpakking (die nog intact was) zag ik dat er scheuren in de bekleding zat. Bij het opstellen van de zetel zakte een deel van de zetel in waardoor het uitschuifbaar deel niet meer ingeschoven kan worden. Er werd reeds een melding gedaan bij de klantenservice. Ze verwachten van ons dat we de zetel terugbrengen voor herstel. Wij hebben niet de middelen om zo een zetel te vervoeren. Ook kunnen we niet zonder zetel. Als we de zetel willen laten ophalen kost ons dat €125. Als jullie klantvriendelijk willen zijn dan komen jullie de zetel halen voor herstel, breng je een vervang zetel of lever je een nieuwe en nemen jullie de kapotte terug mee. Wij moeten niet nog meer geld investeren door jullie fout.

Berichten (1)

Seats and Sofas

Naar: F. D.

06/03/2020

Beste,Wij hebben uw schrijven dd. 29-02-2020 in goede mogen ontvangen en met de nodige aandacht bekeken.Seats and Sofas is een Giant Take Away dus is de standaard procedure dat wij aan de klant vragen om de zitmeubel op te halen en weer terug te brengen bij een eventuele schademelding.Op die manier zullen wij uw schade dan laten analyseren door een meubelexpert en samen onderling tot een oplossing komen. Bij reparatie zijn de kosten volledig voor Seats and Sofas. Wij zullen er steeds voor zorgen dat de klant optimaal gebruik kan maken van zijn zitmeubel.Indien de klant verhindert is om de zitmeubel opnieuw naar de winkel te brengen, gaan wij samen op zoek met de klant wat de verdere mogelijkheden zijn.Aangezien de schade zich uit in scheuren in de bekleding, kunnen wij deze helaas niet bij de klant herstellen.Wel kunnen wij het volgende voorstel doen. We kunnen de zitmeubel retour sturen zodat de fabrikant dit kan herstellen. De klant kan een leenbank in gebruik nemen en dit alles op onze kosten.We willen de klant enkel nog vragen om opnieuw te overwegen of zij de zitmeubel niet tot in onze winkel krijgen. Indien dit niet kan, horen wij dat graag.Met vriendelijke groeten,Debby RylantFinancieel MedewerkerSeats an SofasAutolei 552160 Wommelgem, Belgie32 3 322 23 30d.rylant@seatsandsofas.be Met vriendelijke groeten,Willy De HondtAdministratief MedewerkerSeats and SofasAutolei 552160 Wommelgem, Belgiewilly@seatsandsofas.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform