Beste,Wij hebben uw schrijven dd. 29-02-2020 in goede mogen ontvangen en met de nodige aandacht bekeken.Seats and Sofas is een Giant Take Away dus is de standaard procedure dat wij aan de klant vragen om de zitmeubel op te halen en weer terug te brengen bij een eventuele schademelding.Op die manier zullen wij uw schade dan laten analyseren door een meubelexpert en samen onderling tot een oplossing komen. Bij reparatie zijn de kosten volledig voor Seats and Sofas. Wij zullen er steeds voor zorgen dat de klant optimaal gebruik kan maken van zijn zitmeubel.Indien de klant verhindert is om de zitmeubel opnieuw naar de winkel te brengen, gaan wij samen op zoek met de klant wat de verdere mogelijkheden zijn.Aangezien de schade zich uit in scheuren in de bekleding, kunnen wij deze helaas niet bij de klant herstellen.Wel kunnen wij het volgende voorstel doen. We kunnen de zitmeubel retour sturen zodat de fabrikant dit kan herstellen. De klant kan een leenbank in gebruik nemen en dit alles op onze kosten.We willen de klant enkel nog vragen om opnieuw te overwegen of zij de zitmeubel niet tot in onze winkel krijgen. Indien dit niet kan, horen wij dat graag.Met vriendelijke groeten,Debby RylantFinancieel MedewerkerSeats an SofasAutolei 552160 Wommelgem, Belgie32 3 322 23 30d.rylant@seatsandsofas.be Met vriendelijke groeten,Willy De HondtAdministratief MedewerkerSeats and SofasAutolei 552160 Wommelgem, Belgiewilly@seatsandsofas.be