Geachte mevrouw/heer,
Op 20/12/24 werd een TV geleverd die we kochten via een package deal. De TV was echter beschadigd en we vroegen om een nieuwe TV maar blijkbaar is dat onmogelijk en kan er enkel hersteld worden. Op 27/12/24 zijn we in de winkel in Tielt langs geweest en hebben ze via Samsung een repair order opgestart, maar wij willen natuurlijk een nieuwe TV. Zo is het nog even over en weer gegaan tussen Samsung en Proximus, maar nog steeds hebben we geen oplossing waar we vrolijk van worden.
Ondertussen hebben we al een mail ontvangen dat de BV gratis zou hersteld worden, maar wij willen een nieuwe TV aangezien de fout niet bij ons ligt.
Hierbij nog eens de laatste mail die we van Proximus mochten ontvangen, volledige mail tussen aanhalingstekens :
"Beste,
We spraken elkaar onlangs aan de telefoon. hierbij de bevestiging dat Samsung inderdaad een herstelling uitvoerd wanneer de tv beschadigd is bij transport. Dit gebeurd via het nummer 0222012418 met duidelijke vermelding dat het gaat om een promo toestel van proximus. of via de website https://www.samsung.com/be/support/repair/booking/ . Helaas wordt het toestel niet omgeruild indien een herstelling mogelijk is . Dit is de procedure van Samsung en kunnen wij bij proximus helaas niets aan veranderen. Het klopt wel niet dat u zou moeten opdraaien voor de kosten voor reparatie omwille dat deze kapot geleverd is. U vermelde me dat u een factuur had ontvangen van Samsung van 599euro. Zou u deze factuur even kunnen doorsturen zodat ik dit kan doorgeven aan de juiste diensten zodat dit niet wordt aangerekend. Ik heb helaas geen foto"s ontvangen in het dossier. U mag deze ook nog doorsturen voor deze in het dossier te kunnen plaatsen als bewijs.
Nog vragen of opmerkingen hierover?
Je kan rechtstreeks contact met me opnemen door te antwoorden op deze e-mail of door me te bellen op mijn persoonlijk telefoonnummer + 32 (0) 22.35.40.06
Ik wil u ook nog herinneren aan de voordelen van MyProximus. Hier alvast een handige link:
https://www.proximus.be/login
Bedankt voor het vertrouwen.
Met vriendelijke groeten,
Jurgen Peeters
+32 (0) 22.35.40.06"
cuo.jurgen.peeters@proximus.com"
Wij vinden niet dat wij het slachtoffer moeten zijn van de werkwijze van Bpost en de regeltjes die Samsung of Proximus hanteren.
Daarom verzoeken wij u om ons dossier nog eens opnieuw onder de loep te nemen, en ons een nieuw toestel te bezorgen. Het oude beschadigde toestel staat momenteel nog steeds bij ons.
Los van deze klacht willen wij toch ook nog even meegeven dat we binnenkort verhuizen en dat we dus sinds kort een nieuwe klant zijn bij Proximus. Tot op heden waren we steeds heel tevreden klanten bij Telenet, maar jullie package deal met 2 GSM-abonnementen gratis bij de package heeft ons toch over de streep getrokken om te veranderen. Tot onze grote verbazing zagen we dan ook dat er op jullie factuur 2x 15 EUR wordt aangerekend voor twee GSM-nummer. Ik heb hiervoor ook al een mail gestuurd om een creditnota aan te vragen, maar een week later nog steeds geen antwoord ontvangen.
Verder hebben we ook aangegeven dat we geen voorstander zijn om per domiciliëring te betalen, maar tot op heden is dit ook nog niet opgelost.
Kort samengevat, niet de start die we voor ogen hadden van de samenwerking met Proximus.
We zouden het dus op prijs stellen moest u alle problemen oplossen.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Foto's van de beschadigde doos voor opening en de TV toen wij die wilden installeren bij ons thuis.