Kapotte tv gekocht en beticht van zelf schade toegebracht te hebben
Aard van probleem:
AndereKlacht
E. C.
Naar: MediaMarkt
Wij bestelden een nieuwe tv (75 inch LG model) bij Mediamarkt in Schoten en toen we hem aansloten thuis werkte het toestel niet. Voorde afhaling van de tv hebben we de tv laten kalibreren. Na de kallibratie heeft Mediamarkt ons opgebeld om de tv te komen halen. We kregen enkel een zwart scherm met een kras erin. Aan de buitenkant van de tv is er niks te zien, geen beschadiging. Aan de verpakking is er ook geen schade. We hebben dit gemeld bij mediamarkt en ze hebben gezegd dat ze het hebben doorgegeven aan LG en dat LG contact met ons zou opnemen binnen de 24 of 48u voor een dag vast te leggen om langs te komen. Dat is dus niet binnen de 48u gebeurd. Later kregen we een mail van LG dat dit niet onder de garantie valt en dat we een bedrag van 42,5 euro moeten overschrijven om een prijsofferte te krijgen voor de reparatie die WIJ ZELF moeten betalen? Wij hebben gewoon een kapotte tv gekregen? Met een hele discussie erbij van hun verkoper erbij zeggen ze dat ze er niks aan kunnen doen en dat wij verantwoordelijk zijn voor de schade? Hoe is het mogelijk dat ik een bedrag moet overschrijven terwijl dat er nog niemand is komen kijken naar het probleem? Er is niks te zien aan de buitenkant van de TV & en aan de verpakking. De medewerkers in mediamarkt namen ons niet serieus en lachten ons uit met dat we alles wat er gaande is niet ok vonden.
Berichten (13)
MediaMarkt
Naar: E. C.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230310-003739.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50666---]
MediaMarkt
Naar: E. C.
Beste,De klant heeft reeds onze verantwoordelijke gesproken, wij hebben de klant met het uiterste respect behandelt naar dat wij vaak genoeg met situaties als deze te maken krijgen, er heeft niemand de spot gedreven met de klant zoals beweerd word in de klacht. Het betreft fysieke schade aan een toestel dat reeds nagekeken ishier voor de verkoop aan de klant met het feit dat er een kalibratie op het toestel is uitgevoerd, de klant heeft het toestel zelf meegenomen en ook zelf trachten op te hangen. De aankoop van de klant dateert ook van 27/01/2023 ze komen dan deze fysieke schade melden bij ons op 02/03/2023.De kosten die LG aanrekent voor de offerte op te maken staat ook helaas los van ons als dealer, zij behandelen fysieke schade als een herstelling buiten fabrieksgarantie dus hier komen zowiezo kostenaan te pas.Met vriendelijke groeten,WesleyMedia Markt Schoten[---002:040350:45728---]:secure-web.cisco.com/117dEjW7X7xO_VJwOtRN25-X1omYo1BZcF1Fsm1guCRsT_4qFTrkHxTYDgy77W46liXuJsGmrHgSWQe3_z6Os2KEcY46rzIkjG3rYrVxO6M2HNf0XKXCk9tkg5POZmqscK2CihEL7CnGL_6Y2Pw8Zu-L1i2Ys6_DTCZ2NsyhGXnqPQooOroH6egTfJSAIGEm5dOwdXs6hXhQeD7NPmEfvS7gmn8dK_NPtYr3aANhyQuir5yzkdaCT4J8X7bX_inTTEVgpSLe1O87MPmPYaLsBtgLJbSozOeZazWVvd7rdVLDlVaJmkD-OdQsq3EB8M3hFsyQtI_0KTKq08jU_jxlpG8PPVWAJ9qklKpMmKv-DJABOo0rjhWI98vOXO30jl5bdNmCrAtRGwbIhsO8AVFj0mWd96xsU6Hes8mSd1By0b6n_nOqrTzA7XJEvhrIWdptbW1o2TMcAyjPA7DECpzK4ww/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/1pOEn9PDXmKvSr9f2OVRq5TwWfsb_GtOejwovHjL5l43i8vFFc_EBhfiT1xG0xsZVxUvhAR2mhsKeR_M0BzkHo3ey5tTM-tqgvM0-D19zyoKOZdxYTuITx6d1TjF6fEvgecDGQa_sOQQQSEfzavxcSdb9yCE4WzshJCWwo8XIoXei59BacYCJwMZbNThAMvpJIHuuwI-OmFKuWFxWwOPJNf1IDn-9ILaG6AfrxAxFYhROljVEvhVpDoj_53lmJIu4w9t6vt5DfIeAPpTO-EV6pUH5gZs91bTdXVumJFVNwqJXfkLk9Qslrn48VXRuHb_zL8usNA36oJwbDnii4S6NNuflxn9mtaX8WavQeGdvjeBqccg1LizPQsI3YkfxD7-mb_vorwJhRK7IvFNb5rBwpM9TqRP5yvAL6XtO7_xWWNhusvtQxhSRsqaWSZmjEjciQXHicrzPq5lYw-Heaujw/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/1WyCIP1HjD3B0WMUnVbc7oldDGAb5pDR4P3R-DggF1sjWtz8CMSY96MTHUhVu41xgxlSkUALiu8had2lj_a4EDKAUUfL5WojaVCJ2cfH60goFIQ0bc0EW_zrtck8N887uW02mGRrWuBfQfm1Fu8mhaf8rer_fvYyU0IZ09xzgulSuHh0G7vY5-bXZnBnMvKBjb_0SEQr3Hva8fIQhZ36c7nE4Rf1C1PQXbiG7aawZ9BVSM9dkfSfZQvCjvSUT7LiLdKDfPIgSD9GR5M2p1m9SucCYs2pEZuhdFjDe5xlKrE3ftxVa4d6oJdc1zse2rBckIcr1NJj_nEfLzTvp5s2ld6g6jcpP2d4065XjiCKzZCpJG9_qPZAIKJewK4HlO2dphQQhDnwV7m7tPdU7KDoICaQU8nSeWtOPCwhWMkDN2qqTTfXff0kqM_dfu5j0bcEWCnyD3jEDCIhd05KhAgtn0w/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/1WyCIP1HjD3B0WMUnVbc7oldDGAb5pDR4P3R-DggF1sjWtz8CMSY96MTHUhVu41xgxlSkUALiu8had2lj_a4EDKAUUfL5WojaVCJ2cfH60goFIQ0bc0EW_zrtck8N887uW02mGRrWuBfQfm1Fu8mhaf8rer_fvYyU0IZ09xzgulSuHh0G7vY5-bXZnBnMvKBjb_0SEQr3Hva8fIQhZ36c7nE4Rf1C1PQXbiG7aawZ9BVSM9dkfSfZQvCjvSUT7LiLdKDfPIgSD9GR5M2p1m9SucCYs2pEZuhdFjDe5xlKrE3ftxVa4d6oJdc1zse2rBckIcr1NJj_nEfLzTvp5s2ld6g6jcpP2d4065XjiCKzZCpJG9_qPZAIKJewK4HlO2dphQQhDnwV7m7tPdU7KDoICaQU8nSeWtOPCwhWMkDN2qqTTfXff0kqM_dfu5j0bcEWCnyD3jEDCIhd05KhAgtn0w/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:040350:45728---]
E. C.
Naar: MediaMarkt
Aan de buitenkant van de tv is er helemaal geen schade. Wij hebben de tv zelf uitgepakt idd maar hoe kunnen jullie zo zeker zijn dat WIJ er schade aan hebben gebracht en niet jullie zelf?
MediaMarkt
Naar: E. C.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230310-041425.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50660---]
MediaMarkt
Naar: E. C.
Beste,Er word nergens vermeld dat er met de vinger gewezen word hoe de schade aan het toestel zou gekomen zijn. We zijn alleen uitgegaan van de staat waarin het toestel vertrokken isuit ons filiaal, dit zijnde zonder fysieke schade aanwezig op het toestel. De verdere stappen die zijn genomen zijn naar aanleiding van de aard van de schade.Met vriendelijke groeten,Media Markt Schoten[---002:049059:16728---]:secure-web.cisco.com/1qjQKxFCDnTkqRfmT6Erdg_d-EtSGm8b89YKWup5WsQ25hrnJXz1cQ7G29JUNXee5HGnMokB1xTW7VMbV55thCfcTvu_udizw4DZaz5XpoTc8_TYRNIjyAt8A3ggRrlENtB7Xqz4apkaRenPyU_mIiwPDf2NPbw7j8cuthJeTBRIbbuPJ-sKEoWzza7yNTSsoMSUPE5tugs9Wh0CAsAta2Sxxm8QS-k4AekTr0gwMgpGTqAp2zn1y13iBBBuagU_vWpRs8bUPPPDGutqPRaFWvknb7jruJ2Mf1xjP91Jui471Oq97w29laWSTQxCOfuTGZjCAvnc02Z4ShkG_AGp-GLiFEuPz5sZ5FbRQBwqTDt5Hbyl9CLKI7WYc50g2e9ydGCCYjwcnAxf_3PQpwSkcwasd2n-26VkE3JoWepGvgEedLaSZXfCy8TG_hYxbQ3wzkmHC9KjG94Ee3ngznopRiw/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/1utVm2PwKXNPCHKNWoUHJ-5Js_4-Ds4Ip1bCKzdYJ7Z2qo5n668uu6LNbdnfW67EgeYbvE4Q8iJ_MELwN6IbHRo_aEXVGQltaDz-ToCslwv_2T8L3o3DxgwePCsVUIe0Uge-E0vRXjhzO7rjvExTgCjRWXhF-SHcRFeMtOLjX9OsSIrdqbLS1fviu3eZgNsyFOrkVF9ShotWxHzvacNnokc5MsHQN7r4hvij7qGOfR284f3OoZOFIkVBG4K50fboDdGu99YGGktIGswM3BZKHKecrAI9m_Xg286tbsOv6pKZQY5LCW8ZVBGCqWKT4Zxpc6iLkfVDDv_h8lPcrLXT3lWt3wuT-SsYZnt3NH-N18n76IAmEGKCwykEQ0RKhWrK7AogTsZN1Q9w83aZkDtgXtodqys9rL9nwrI1HrbNdjG9Blr7lS_8WW1pI1ApyYGXdsXUOY3Hs1scE0P3IZU8CEA/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/1ZS9Av410Jl9UKHcfAUVvEFrGp-9sAyAhrQ9GQXDfA6zJUyY4skKivIJcIh0jC5Ed5c2EDB06Efa_2LZOoBUqQ_maRz6sjeZ_NG1WDx0PV6NY-0kEFf5cRjNBF_oJpE59hYO1b0KR8RVngtbI15lwc-nAwMqoVOAyKbmEbsuTRYAQwacQstE-vWgP1Wxj9hWOjIvUuvVk8wnFFAdR785XI8bpm7ZMbQJSZzvYHdwd2_8nAbybnTDah1dDC_B77uGTw5AFMXaSvCcXrKparKWEeq3stoQgzzP5sMx2Qzr7efAlQtRcNqsT29yoYGRStLNbvaKshlvMnl-tLcbB1-k2aO8bPa2NuVcbeHOndZDhOnHDvHLyUCUBUz-_GjGZWWYuYBg5X_ChjOAKv5jS8ryuIpizi5TVSpBRmW7YYp9fg1iJo9mJmB7H-KXf2FYoxXAe6CAcvSLwvDeqYzzh8g9LKA/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/1ZS9Av410Jl9UKHcfAUVvEFrGp-9sAyAhrQ9GQXDfA6zJUyY4skKivIJcIh0jC5Ed5c2EDB06Efa_2LZOoBUqQ_maRz6sjeZ_NG1WDx0PV6NY-0kEFf5cRjNBF_oJpE59hYO1b0KR8RVngtbI15lwc-nAwMqoVOAyKbmEbsuTRYAQwacQstE-vWgP1Wxj9hWOjIvUuvVk8wnFFAdR785XI8bpm7ZMbQJSZzvYHdwd2_8nAbybnTDah1dDC_B77uGTw5AFMXaSvCcXrKparKWEeq3stoQgzzP5sMx2Qzr7efAlQtRcNqsT29yoYGRStLNbvaKshlvMnl-tLcbB1-k2aO8bPa2NuVcbeHOndZDhOnHDvHLyUCUBUz-_GjGZWWYuYBg5X_ChjOAKv5jS8ryuIpizi5TVSpBRmW7YYp9fg1iJo9mJmB7H-KXf2FYoxXAe6CAcvSLwvDeqYzzh8g9LKA/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:049059:16728---]
E. C.
Naar: MediaMarkt
Beste, Wij zijn vinden het helemaal niet ok dat wij met een kapotte tv zitten thuis dat nieuw is aangekocht. Aangezien wij deze dus ook niet hebben kapot gedaan verwachten wij uiteraard dat dit opgelost wordt zonder dat wij hier nog iets voor moeten betalen. Wij vinden ook dat de schuld ook direct op ons werd gestoken toen we het probleem kwamen melden. Zonder dat er nog iemand de tv had komen zien, zei de medewerkers dat ze er niks aan konden doen omdat we de tv zelf hebben uitgepakt. Het is ook niet dat wij na 6 maanden met fysieke schade komen. Wij hebben het recht om binnen de 2 maanden een melding te doen dat de aangekochte toestel kapot is bij het uitpakken. We moeten uiteraard eerst de tv uitpakken om te kunnen zien of et werkt of niet? De service na verkoop is jammer genoeg 0. Het is inderdaad niet te bewijzen dat wij er schade aan hebben gebracht, maar toch moeten wij zelf de kosten dragen? Dit is een groot teleurstelling.
E. C.
Naar: MediaMarkt
Graag wil ik ook dat jullie bewijzen dat de tv bij het opstarten werkte na de kallibratie bedankt
MediaMarkt
Naar: E. C.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230313-045294.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50671---]
MediaMarkt
Naar: E. C.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230313-045288.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50674---]
MediaMarkt
Naar: E. C.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230313-045688.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50678---]
MediaMarkt
Naar: E. C.
Beste,Wij hebben meer info gevraagd aan onze collega ´s in Schoten. We houden u op de hoogte van zodra we meer info hebben.Onze excuses voor de vertraging.Met vriendelijke groeten,ClaraMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:047886:50875---]:secure-web.cisco.com/1ri_kOlLRafd7tM-xI1oUA05JV6aKWAhRlQB4RPca8uWYP-zBKTYxBTsqPOB95SLegx1fGzf2QE-iAEnr_eemhPWP9s1hdrGfq6JC4M6AVQdIXioM7aOmmfFuD1Kl35QGAa_eLQ_7NxsNkyIEe_398qA-9gL1FwRsbXDK242if__oibeQ-1ALvBjvo_3w6cfQ4MwFbM_bRbxoEptZm_lIyWPdsZiYqAni1w45L1HGGegZitFzaYP_SpYItIsfxa2OiiCzXwQ1Ei0E49G62waFaAlf3n00ZPUIH8T9X4q3yAcZpP1Fxpn724nenVnmPkpLuLvmb46eNFH9zgoG-KaTC0dZEk45om6DkV9q603UWZxq5IieVLaXtNmxtknrXQ180b1ZE6sZ-UmLNmwTSoYV46splPvvVBmLwCn3iQm584lbTrVk0Ad4m9vpX5NSs77e/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/1ITfPFx1WPcP7jWHLgcQu9RLgFoVoDVbKDBZ1jcUOxyPEXBtinjvS3qd0Qwo96de7gbDjxpvW53XwpzBRWnSY27d_Utv6VSj8WK5oK6sgiaJumW_wlBwBKBat5FKLeAbbMqFq-enD_9EnyleI5z1qOvynm2sGMf6fiV4zSmSpYr7e_cjnBCIrfZsjYfmGPzKEMwRiPXRcRNt36uYamdE2iJM5-iBubBRX6G9x_IcuqNanmx8BRvmJeaDnc4aNALonn6GlqgAsehmSPuxxrpxAxhVBDhw8Bs6FBa4bcYi5pfSetg9fGTrpa592KLaEWnoeVOuEinM5HirEAo8ZRHu2OtDwDCZB1GDQM8bwWc8DL3PCDra4-ocsNzULJDxRHFVAAQfuQuRIOSsG2v1C1akH95PW2ZXuflp-4XVQY8pgoVOIbknHdHLsCGzzzuWvdS9u/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/19K3-WQ_R4HkxgfIXcViq7LX00idXLtaVSJAPul5o1ts_IZEEZLqo5-J7C-8iq9jZE7ldjyjzZcdhSQlz-ZlkBzLZv4a96WDhk5Jkeko1KOLxz3AEz8eIVLO_nXwkBR7RcSdDsARX5inEJ-jT-bznwEEd_0WMa41-egV_Aa9SrrHqg0jIffEnu7pNbgUMZy6aMxwbse22HflzpP-kNGO72Ptcj7ke7u919BOsan8Ihbn4RJNS5g0MqqvAj9QG6TScoMg3i4RGUFbdqlv8hk71SUaDc5u_fK_4Bwt-ThzAHSg4QCcHYKFSEDZpJyjt02ZpWE-aLV4Q8RlUfkMiMIWPzOyKvardAMEgW3KX9VFTEERRPb-dLYsLfNUOGfUyzjjLowlk3wciI0PSNqQsYh8hGfRI4xtawsjs3afx_Ah3095ZmqhzXw_Yn4sDYREL7RW2/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/19K3-WQ_R4HkxgfIXcViq7LX00idXLtaVSJAPul5o1ts_IZEEZLqo5-J7C-8iq9jZE7ldjyjzZcdhSQlz-ZlkBzLZv4a96WDhk5Jkeko1KOLxz3AEz8eIVLO_nXwkBR7RcSdDsARX5inEJ-jT-bznwEEd_0WMa41-egV_Aa9SrrHqg0jIffEnu7pNbgUMZy6aMxwbse22HflzpP-kNGO72Ptcj7ke7u919BOsan8Ihbn4RJNS5g0MqqvAj9QG6TScoMg3i4RGUFbdqlv8hk71SUaDc5u_fK_4Bwt-ThzAHSg4QCcHYKFSEDZpJyjt02ZpWE-aLV4Q8RlUfkMiMIWPzOyKvardAMEgW3KX9VFTEERRPb-dLYsLfNUOGfUyzjjLowlk3wciI0PSNqQsYh8hGfRI4xtawsjs3afx_Ah3095ZmqhzXw_Yn4sDYREL7RW2/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:047886:50875---]
MediaMarkt
Naar: E. C.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230320-005756.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50668---]
MediaMarkt
Naar: E. C.
DATA NOT AVAILABLE
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten