Terug

Kapotte tv gekocht en beticht van zelf schade toegebracht te hebben

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. S.

Naar: MediaMarkt

07/02/2023

Wij kochten een nieuwe tv en toen we hem aansloten thuis werkte het toestel niet.We hebben deze terug in de originele doos gestopt en teruggebracht. Waar we extra aandacht besteed hadden om alle accessoires op de juiste plaats terug te stoppen op geen schade te veroorzaken.In de winkel werd er meteen vermeld dat het toestel een schermbreuk had en dat wij dat gedaan hadden. Toen we het toestel kochten moesten ze het eerst nog calibreren en toen we het gingen halen was het nog niet klaar want ze hadden eenp probleem gehad. Maar ze hadden een andere staan die wel,al klaar was. Gezien de verpakking geschonden was konden zij evengoed die breuk veroorzaakt hebben. Dit werd ten stelligste tegengesproken maar een bewijs hiervan kregen we niet. Met een hele discussie erbij van hun verkoper erbij.We hebben de tv terug meegenomen omdat we hen niet meer vertrouwden na deze uitspatting. Thuis merkten we dat ze alle accessoires gewoon in de doos hadden gepropt en dat sommige stukken tegen het scherm waren geplaatst.Uiteindelijk werd er een herstelling aangevraagd via samsung via de mediamarkt. Na een week hebben we zelf contact proberen op te nemen via samsung. Die zo goed als onbereikbaar is via telefoon, na veel proberen toch iemand kunnen bereiken maar zij konden niets terug vinden van een herstelopdracht.Na een paar dagen en blijven contact opnemen via andere kanalen in de mediamarkt. Uiteindelijk te weten gekomen dat het formulier fout was ingevuld geweest. En dat we eigenlijk meteen een nieuwe moesten gekregen hebben. In de plaats hiervan kregen we echter een nieuwe herstellingsaanvraag.Ondertussen heeft er iemand van samsung telefonisch contact opgenomen maar de afgesproken dag om het toestel te bekijken of herstellen werd ook niet gerespecteerd van hen.We hebben het gevoel dat we van het kastje naar de muur gestuurd worden en uiteindelijk gaan moeten opdraaien voor de kosten van een toestel die al kapot was in de winkel.We hebben tevens ook geprobeerd om shot in de zaak te krijgen via onze wijkagent Wendy ROGGE van PZ ArroIeper. Maar veel indruk leek dit niet te maken.

Berichten (4)

MediaMarkt

Naar: W. S.

07/02/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230207-055365.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50673---]

MediaMarkt

Naar: W. S.

09/02/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230209-009933.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50675---]

MediaMarkt

Naar: W. S.

10/02/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230209-009933.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50675---]

MediaMarkt

Naar: W. S.

10/02/2023

Beste meneer Samyn,Mijn collega's in de winkel proberen een oplossing te vinden voor U, zij hebben ons laten weten dat ze u ook regelmatig op de hoogte houden van het dossier.(laatste telefoon gesprek op 08/02/2023)Uw dossier is dus effectief in behandelingGelieve onze excuses te aanvaarden voor het ongemak.Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:037350:40069---]:secure-web.cisco.com/1kSoNzxFauT9RcBeDjdSCipwB-nLfc5B4TVSXxJJ-ymFj9zSpQ-40FXDEpp3G29CXH3txb6nu1KPEhgO3PheWEyvO_XkWVhyqp5jD6xDDc6dma9gz99BUw59y2PqJvviTb8IBZCxj-KP2XYeiD2tMWdGwYg51s0E2gB_SwnkOYizPKMl0322jaOW9bSNxeel0uMskLYYh5vrx8WFBL8S4243FQQBbzi0Y18X-_ltrGx8lVZm7enHWFknquZRgg6mZWLYiPvp5Zd1juJu-H5TOK9dyN4tsrCLf_As8g2Vk2NY1GXiqKp4mwpeQnWK46HptlbMw_H1HU9JdFL3VAfEqAcfR24MBgUbgUx2uVJj4MD_vb3cuzrV4fLnSkD-woUJbL0KbjsXMaXUsSCjwx1_aHl4bUxiexQH2qSy4UmNsZNa5MLG1hSoc04pS0cKBB9VBq8QFkT-JVJYuIHOj-XB7aw/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/1QtRGvmnHk4zpclyuXWAUfU38_HbKC_YaAqq-a8ZwR6iTrPTL9vbl2SxxcgyheLRzNvgAn9lfSGmhgzAwsbgkx01fJgN_rPeSC9Gv9sJR-JmFD6LW_mi0r3qv_dwpAkN4NV9Q7DB9Fw8zuJZLoYpURUn66-q_-EX-KWTXA_Sm1q5LYfUuDiFC4cPZ7LDuUZtrMF468ylxcB3NxHLica0sdRIQ5O4iInng6M31maypmI0PhCCFzQ5oh93JZ0fGEhFSrbxbVhtNJHrUlgqlkScUxeiZeeXjP5yDUkudMa5BO24NzG_uxX-3BLTnOAPjQneA-dM_2JaJgbnyzfQ315Rpz7kXSayCW8bNvp8MM8ekRHOYTF8GHUczRley82ALjJ1SwT34MvzsfUwMh16tP8hWg51ObXmNAuOtIDqVExJRqd-7mPsyaA07-lPB_YEB56AJagFZ910aFqkqUtbvp9xDXg/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/1JYYkU2k-BMIi5leANugk0r_-2ghwEo9PHeMecbJTz_CnfxcnE1UneWLhQ_maz4YYcl5P4rxZYVTlAWPte79gVzkQrQVi77xCKGsLERssIgirNoF9dF4RvYUNLrXo3gxNJ9T7ZCJD_7PBeYLJxZnI5iK_JCPmhOl12zZtgeyBaA7-JL75cbaYa6pLD6tJ6_qSheAcmXeVvSIvXtyYY4bGMdBnI_MiL1TpJVh7sT9tBkL5k93-rQZSN8nzUuLvDOPXRhxeyTMQtZvds2dkI_27cHbq712HPRhj4s4HwUUiC7spZQb1XaVRVzBrp1msHanV5oAUGjS912vFriAT-9zjNunGvGyzlmXL0z3Zt9zDIce6fNOyyxW2GmGFXrKhawlP7ypx3K7ZpNmF9x4en46wW8mFuAI2b2fSvN3SgS1-SdVSqzN7tNVxxlO7noSBv_PCnd8tuLw56iffJ5-TPhkKTQ/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/1JYYkU2k-BMIi5leANugk0r_-2ghwEo9PHeMecbJTz_CnfxcnE1UneWLhQ_maz4YYcl5P4rxZYVTlAWPte79gVzkQrQVi77xCKGsLERssIgirNoF9dF4RvYUNLrXo3gxNJ9T7ZCJD_7PBeYLJxZnI5iK_JCPmhOl12zZtgeyBaA7-JL75cbaYa6pLD6tJ6_qSheAcmXeVvSIvXtyYY4bGMdBnI_MiL1TpJVh7sT9tBkL5k93-rQZSN8nzUuLvDOPXRhxeyTMQtZvds2dkI_27cHbq712HPRhj4s4HwUUiC7spZQb1XaVRVzBrp1msHanV5oAUGjS912vFriAT-9zjNunGvGyzlmXL0z3Zt9zDIce6fNOyyxW2GmGFXrKhawlP7ypx3K7ZpNmF9x4en46wW8mFuAI2b2fSvN3SgS1-SdVSqzN7tNVxxlO7noSBv_PCnd8tuLw56iffJ5-TPhkKTQ/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:037350:40069---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform